قیمت و خرید ملحفه یکبار مصرف بزرگ + فروش ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید

اکنون می توانید انواع ملحفه یکبار مصرف بزرگ را به صورت مستقیم و ارزان خریداری کنید.
مراکز درمانی به دلیل خرید و توزیع عمده تمایل به برقراری ارتباط مستقیم با کارخانه ها دارند. این ارتباط باعث کاهش قیمت ملحفه، سفارش عمده ملحفه و  فروش و تحویل سریع ملحفه یکبار مصرف می شود.

ملحفه یکبار مصرف بزرگ

ملحفه یکبار مصرف بزرگ

ملحفه یکبار مصرف در سایز و ابعاد و گرماژ های مختلفی بصورت رول و کشدار تولید و عرضه می شود. از این رو هرچه سایز بزرگتری داشته باشد راحت تر می تواند صندلی و تخت مد نظر را کاور کند و بپوشاند.

ملحفه یکبار مصرف بزرگ که به ملحفه بیمارستانی با قیمت 10هزارتومان نیز شناخته می شود، در درمانگاه ها و سایز مکان های عمومی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

نوع کشدار روتختی بیمارستانی در ابعاد یک نفره و دوتفره به سایز های 220*80 سانتی متر مربع برای تخت تک نفره و 220*120 سانتی متر مربع برای تخت دونفره تولید می شود.

ملحفه یکبار مصرف بزرگ رولی نیز تا عرض 160 سانتی متر و در طول های 100 متری به فروش می رسد. گرچه این حجم از ملحفه بسیار سنگین و حجیم بوده به همین دلیل به سایز های کوچکتر تبدیل و جانمایی می گردد.

ملحفه یکبار مصرف اسپان باند

مشخصات ملحفه یکبار مصرف بزرگ

ملحفه یکبار مصرف بزرگ که از جنس اسپان باند تولید شده است، خاصیت ضد الکتریسیته داشته و پرز و مو به خود جذب نمی کند.

از آنجا که تمیز کردن تخت و شستن لباس و بدن بصورت مکرر دشوار می باشد، این ملحفه بدلیل سایز بزرگی که دارد، تمام سطح تخت یا صندلی را پوشش داده و به عنوان یک حفاظ عمل کرده و مانع از کثیفی متقابل بین بدن و تخت می گردد.

 

ملحفه یکبار مصرف را می بایست بعد از هر بار استفاده، دور انداخت و نیازی به شست و شو و اتو کشی ندارد.

قیمت ملحفه یکبار مصرف

قیمت و خرید ملحفه یکبار مصرف بزرگ

ملحفه های یکبار مصرف تولید شده با پارچه های مختلف، برند های گوناگون، گرماژ و سایز های متنوع، قیمت های مخصوص به خود را دارند.

هرچه گرماژ پایه پارچه بالاتر باشد و پارچه استفاده شده در هر محصول به دلیل سایز های بزرگتر بیشتر باشد، قیمت ملحفه گران تر می شود.

با این تفاسیر، خرید ملحفه یکبار مصرف بصورت کلی از مراکز عمده فروشی یا خرید اینترنتی از فروشگاه های آنلاین یا وب سایت های معتبر، این امکان را فراهم می نماید تا خریداران محصولات خود را پایین تر از قیمت بازار تهیه نمایند.

شما میتوانید از طریق وب سایت مجموعه ما اقدام به خرید ملحفه یکبار مصرف در هر سایز و متراژی نمایید.

***در زیر به تعدادی از محصولات و قیمت های آن ها اشاره شده است، که بدلیل نوسانات بازار ممکن است در زمان خواندن این مقاله تغییر کرده باشند، پس بهترین روش برای اطلاع از قیمت ها، تماس با کارشناسان و مشاوران مجموعه ما می باشد.

با ما در تماس باشید:

  • ملحفه یکبار مصرف 160*200 گرماژ 25 کشدار 10.500 تومان
  • ملحفه یکبار مصرف 200*160 گرماژ 25 بدون کش و ساده 8.500 تومان
  • ملحفه یکبار مصرف 110*270 گرماژ 38 کشدار 15.000 تومان
  • ملحفه یکبار مصرف 120*220 گرماژ 25 کشدار 9.000 تومان

رای بدهید

5/5 - (2 امتیاز)

یک پاسخ

  1. با این تفاسیر، خرید ملحفه یکبار مصرف بصورت کلی از مراکز عمده فروشی یا خرید اینترنتی از فروشگاه های آنلاین یا وب سایت های معتبر، این امکان را فراهم می نماید تا خریداران محصولات خود را پایین تر از قیمت بازار تهیه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *