جستجو کردن

انواع ملحفه یکبار مصرف مشهد و اعطای نمایندگی فروش

آنچه در این مقاله می خوانید

مجموعه بازرگانی وفامدیکال جهت فروش بیشتر انواع ملحفه یکبار مصرف در شهر مشهد، بدلیل حجم بالای درخواست محصولاتش توسط مشتریان مختلف، نمایندگی محصولات خود را به افراد واجد شرایط اعطا می نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09134636068 تماس بگیرید.

انواع ملحفه یکبار مصرف مشهد و اعطای نمایندگی فروش

انواع ملحفه یکبار مصرف مشهد و اعطای نمایندگی فروش

انواع ملحفه یکبار مصرف که از جنس اسپان باند که نوعی پارچه یکبار مصرف و بی بافت می باشد تولید می شود که به دو نوع ملحفه یکبار مصرف رولی و کشدار تقسیم می شود.

ملحفه یکبار مصرف رولی از دو عرض 60 و 80 در گرماژ ها و ضخامت های مختلف با طول های 20 و 30 و 40 متر قابلیت تولید دارد و در بسته بندی های 12 عددی درون یک سلفون بسته بندی می شود.

ملحفه یکبارمصرف کشدار نیز در دو سایز 120*220 و 80*220 توسط مراکز مختلف در رنگ و ضخامت های مختلف قابلی تتولید داشته که در بسته بندی های 5 و 10 عددی در یک سلفون بسته یندی می شود.

این محصولات در مراکز مختلف مورد مصرف قرار میگیرد که به مراکز درمانی، هتل ها، سالن های زیبایی و ماساژ و خانه سالمندان و اقامتگاه ها و بیمارستان ها می توان اشاره کرد، که به دلیل فروش بالای این محصولات سودآوری زیادی را برای صاحبان کسب و کار و دست اندر کاران فروش آن داشته است.

تقریبا این تمام شهر ها و استان های کشور دارای این مراکز بوده که از محصولات یکبار مصرف اسپان باند و انواع ملحفه یکبار مصرف استفاده می کنند.

توليد ملحفه يکبار مصرف

یکی از شهر ها و استان هایی که مصرف این محصولات زیاد بوده و مجموعه وفامدیکال ارسال بار و انواع ملحفه یکبار مصرف را برای آنجا دارد، شهر مشهد مقدس و خراسان رضوی می باشد که مشتریان زیادی از آنجا با مجموعه ما ارتباط می گیرند.

به دلیل ارتباط زیاد مشتریان مختلف از این استان، مجموعه وفامدیکال تصمیم گرفته است تا نمایندگی فروش محصولات خود را در این شهر به افراد واجد شرایط که علاقه مند به بحث بازاریابی و فروش و تجارت می باشند اعطا نماید.

علاقه مندان به مبحث فروش و بازرگانی که به دنبال شغلی پر سود می باشند و می توانند نمایندگی فروش محصولات ما را در خراسان رضوی دریافت نمایند میتوانند رزومه خود را در واتساپ به شماره 09134636068 ارسال نموده و اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایند.خريد ملحفه يکبار مصرف

رای بدهید

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *