ملحفه یکبار مصرف ضخیم با قیمت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید

ملحفه یکبار مصرف ضخیم از جنس اسپان باند معمولا از گرماژ های بالا مانند 38 گرم، 40 گرم، 50 گرم و بالاتر با تنوع رنگی بیشتر تولید می شود. این نوع محلفه ها برای مراکز فیزیوتراپی، لیزر و سونوگرافی ها مناسب بوده و از ایجاد لکه بر روی تخت و تشک جلوگیری می کند.

این نوع محصولات بدلیل تراکم بالای پارچه، ضخیم بوده و در طول مدت درمان پاره نشده و شخص مصرف کننده می تواند چندین نوبت از آن استفاده کند.

ملحفه یکبار مصرف ضخیم با قیمت عمده

ملحفه یکبار مصرف ضخیم

همانطور که در بالا به آن اشاره شد، پارچه ملحفه یکبار مصرف ضخیم دارای تراکم بالاتر و گرماژ بیشتر نسبت به ملحفه های معمولی دارد که این خاصیت باعث شده، مانع نفوذ آب و خون و ژل و … شده و از کثیف شدن تخت ها جلوگیری می کند.

پارچه ای که ملحفه یکبار مصرف ضخیم از آن تولید می شود، پارچه یکبار مصرف اسپان باند است که در گرماژ های بالا دارای تنوع رنگ زیادی بوده و باعث شده است مراکز مختلف رنگ های دلخواه خود را حتی متناسب با محیط پیرامون خود انتخاب کنند و جلوه ویژه ای به مراکز خود بدهند و چشم بیننده را خیره کنند.

ملحفه یکبار مصرف با قیمت عمده

ملحفه یکبار مصرف با قیمت عمده بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر از تهیه این نوع محصولات بصورت خورده می باشد. مراکز تولیدی و کارگاه ها که به عرضه ملحفه یکبار مصرف ضخیم مشغول هستند عمدتا این نوع محصولات را در بسته بندی های 500 عددی بصورت تک و فله تولید کرده و در اختیار مشتریان با قیمت های عمده قرار می دهند.

قیمت ملحفه یکبار مصرف ضخیم به عوامل مختلفی بستگی دارند که می توان به مواردی مانند: گرماژ پارچه، سایز ملحفه، رنگ و تعداد درخواستی اشاره کرد.

هرچه گرماژ پارچه بالاتر و سایز ملحفه بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش می یابد.

خرید و قیمت روتختی یکبار مصرف پزشکی 220*120

تولید ملحفه یکبار مصرف

مجموعه ما به عنوان تولید کننده انواع ملحفه یکبار مصرف، آمادگی این را دارد تا انواع ملحفه یکبار مصرف مورد نیاز شما را بصورت سفارشی تولید و با قیمت عمده و کارگاهی به شما عرضه کند.

خرید ملحفه یکبار مصرف ضخیم از تولیدی ها بسیار مقرون به صرفه بوده و این امکان را به شما می دهد تا محصولی متناسب با نیاز خود سفارش داده و رضایت کامل از خرید خود را داشته باشید.

تولید ملحفه یکبار مصرف در عرض های 60 و 80 یا به صورت کشدار در سایز های 80*220 و 120*220 و در گرماژ های 13، 15، 16، 20، 25، 30، 38، 40، 50، 60 توسط مجموعه ما بصورت عمده و باقیمت کف بازار و همینطور در بیشترین کیفیت انجام می شود.

همچنین مجموعه قادر به تولید ملحفه کشدار با سایز های دلخواه شما متناسب با انداره تخت و تشک شما بوده و محدودیتی از این بابت ندارد و شما با خیال راحت می توانید محصولات خود را تنها با شماره گیری 09134636068 سفارش دهید و در اقصی نقاط کشور تحویل بگیرید.

قیمت و خرید ملحفه یکبار مصرف با مشخصات کاملقیمت و خرید ملحفه یکبار مصرف با مشخصات کامل

 

رای بدهید

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *