ملحفه یکبار مصرف هتلی با قیمت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید

ملحفه یکبار مصرف هتلی که از پارچه اسپان باند و با گرماژ و ضخامت 20 و 25 در رنگ سفید بصورت روتین تولید می گردد، شامل یک ملحفه کشدار و 2 عدد روبالشی برای پک های دونفره و یک ملحفه کشدار و یک عدد روبالشی برای پک های یکنفره بسته بندی شده است.

استفاده از پک های یکنفره و دونفره ملحفه یکبار مصرف در شهر های توریسی و زیارتی کشور مانند: مشهد، قم و شیراز و همینطور استان های شمالی کشور مانند: مازندران، گیلان و گلستان تا شهر های مرکزی مانند: اصفهان، تهران و یزد جهت رفاه مهمانان بسیار رایج شده است.

ملحفه یکبار مصرف هتلی با قیمت عمده

ملحفه یکبار مصرف هتلی دونفره

همانطور که از نام ملحفه یکبار مصرف هتلی مشخص است، این محصولات یکبار مصرف بوده و پس از استفاده هر مهمان جمع شده و جهت بازیافت ارسال می گردد.

این محصولات قابلیت تولید بصورت سفارشی متناسب با سایز تخت هر مرکز بوده ولی آنچه که بصورت روتین و استاندارد در بازار موجود است، برای تخت های دونفره با سایز 160*200 و ضخامت تشک 30 سانتی متر، ملحفه کشدار مورد نیاز با سایز 260*220 مناسب بوده که تمام تشک را در برگرفته و موقع استفاده مهمان بیرون نمی پرد.

این سایز ملحفه به همراه 2 عدد روبالشی 50*70 با نام پک دونفره بسته بندی شده و بصورت عمده عرضه می شود.

باید به این نکته توجه ویژه داشت که اندازه دقیق و استاندارد ملحفه برای هر تخت باعث رفاه بیشتر مهمان ها شده؛ و باید ملحفه ای تهیه شود که به اندازه دقیق تخت بوده و کوچکتر یا بزرگتر نباشد.

این امر، تولید سفارشی ملحفه یکبار مصرف هتلی را اجتناب ناپذیر کرده و مراکز کارگاهی را موضف به تولید پک های یکبار مصرف به درخواست مشتری کرده است.

ابعاد استاندارد روتختی دونفره و تک نفره + خرید عمده

قیمت عمده ملحفه یکبار مصرف

فروش ملحفه یکبار مصرف هتلی بیشتر از طریق تولیدی ها و همینطور مراکز پخش دسته اول انجام می گیرد. طبیعی است که خرید عمده و حجیم این نوع محصولات می تواند به قیمت ارزانتری انجام شود و اقامتگاه ها، سوئیت ها و مراکز خوابگاهی بتواند محصولات مدنظر خود را با قیمت عمده تهیه نمایند.

خرید و تهیه ملحفه یکبار مصرف بصورت عمده از مراکز کارگاهی و تولیدی ها و همچنین مراکز پخش دسته اول این محصولات نسبت به خرید تک مقرون به صرفه تر می باشد.

مجموعه وفامدیکال پک های یکبارمصرف هتلی یک نفره و دونفره خود را بصورت سفارشی در پک های 500 عددی، طی مدت 7 الی 10 روز کاری تولید کرده و در اسرع وقت به دست مشتریان عزیز در تمام نقاط مختلف کشور می رساند.

ملحفه مدل روانداز یک نفره یک تکه سایز 240×140 سانتی متر

شما می توانید طول و عرض و ضخامت تشک خود را اندازه گیری کرده و اطلاعات آن را به کارشناسان فروش مجموعه ما بدهید تا ایشان با توجه به سایز های درخواستی شما، پک های ملحفه یکبار مصرف هتلی را طراحی و دستور ساخت و تولید را بدهند.

پس برای تهیه محصول مد نطر خود با کارشناسان ما از طریق شماره تماس 09134636068 در ارتباط باشید.

رای بدهید

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *