روبالشی یکبار مصرف هتلی خرید عمده

آنچه در این مقاله می خوانید

روبالشی یکبار مصرف هتلی عمدتا با گرماژ 20 و 25 گرم و در رنگ سفید با سایز استاندارد 50*70 بصورت سه طرف دوخت و پاکتی توسط مراکز تولیدی و کارگاه ها تولید می شود و در بسته بندی های 500 عددی جهت عرضه به مراکز اقامتگاهی و هتلی آماده می گردد.

در هتل ها، خوابگاه ها، سوئیت ها و اقامتگاه ها بدلیل رفت و آمد زیاد مهمان ها و همینطور جهت مراقبت از بهداشت آن ها، استفاد از ذوبالشی یکبار مصرف بسیار رایج شده است.

روبالشی یکبار مصرف هتلی خرید عمده

روبالشی یکبار مصرف هتلی

همانطور که از نام روبالشی یکبار مصرف هتلی مشخص است، این محصولات یکبار مصرف بوده و برای استفاده یکباره مهمان ها در نظر گرفته شده است و پس از استفاده برای مهمان بعدی از یک روبالشی دیگر استفاده می شود.

این محصولات نیاز به شست و شو و اتوکشی ندارد و به همین دلیل در زمان، انرژی و هزینه صرفه جویی شده و باعث کاهش هزینه های مراکز مختلف می شود.

سایز استاندارد این محصول 50*70 بوده که بصورت سه طرف دوخت از پارچه اسپان باند در گرماژ های 20 و 25 به رنگ های سفید برای مراکز هتلی و به رنگ آبی برای مراکز درمانی تولید می شود و هیچگونه حساسیتی برای پوست ندارد.

روبالشی یکبار مصرف هتلی همراه با ملحفه کشدار، گزینه مناسبی برای تمام هتل ها و اقامتگاه ها بوده تا از سلامتی و بهداشت میهمانان خود محافظت کنند.

روبالشی یکبار مصرف

خرید عمده روبالشی یکبار مصرف

به طور معمول خرید عمده هر محصولی از تولیدی یا کارگاه و مراکز پخش دسته اول برای بنکداران باعث افزایش سود و برای مصرف کنندگان باعث کاهش هزینه جهت تهیه محصولات مدنظر خود می باشد و این مورد برای تهیه و خرید عمده ملحفه  و روبالشی یکبار مصرف نیز صدق می کند.

مجموعه ما به عنوان یکی از تولید کنندگان انواع ملحفه و روبالشی یکبار مصرف هتلی با شرایط عالی و تخفیفات مناسبتی، محصولات خود را با قیمت های ارزان و رقابتی در اختیار مشتریان قرار می دهد.

مسئول خرید مراکز درمانی و هتلی و همینطور شرکت های هواپیمایی و حمل و نقل از اقصی نقاط کشور می توانند تنها با یک تماس محصول مد نظر خود را با حجم عمده سفارش دهند و از مزایا و آفرهای مجموعه ما بهره مند شود.

 

 

روبالشی یکبار مصرف هتلی خرید عمده

قیمت روبالشی یکبار مصرف

قیمت روبالشی یکبار مصرف که از جنس پارچه اسپان بادن تولید شده است به پارامتر های مختلفی بستگی دارد، یکی از عواملی که در قیمت این محصولات دخیل است گرماژ پارچه مورد استفاده می بشاد که هرچه ضخیم تر و متراکم تر باشد قیمت بالایی دارد.

همچنین حجم سفارش نیز در قیمت تمام شده و هزینه های تولید تاثیر داشته و هرچه تعداد درخواست بالاتر باشد قیمت نسبت به تک فروشی و خرده فروشی آن پایین تر می باشد.

جهت اطلاع از قیمت ها با مشاورین مجموعه ما در ارتباط باشید.

 

رای بدهید

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *