تولید عمده روبالشی یکبار مصرف هتلی + قیمت ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید

روبالشی یکبار مصرف هتلی که در پک های 5 الی 10 عددی و یا حتی بصورت سفارشی در پک های تک عددی تولیدی و عرضه می شوند بسیار بهداشتی و تمیز بوده و مانع از انتقال آلودگی می شود.

تولیدی های مختلفی روبالشی یکبار مصرف هتلی را همراه با ملحفه یکبار مصرف بسته بندی کرده و بصورت پک های یک نفره و دو نفره هتلی در دسترس متقاضیان قرار می دهند.

تولید عمده روبالشی یکبار مصرف هتلی + قیمت ارزان

تولید عمده روبالشی یکبار مصرف

مجموعه تولیدی ما که بصورت تخصصی، منسوجات یکبار مصرف هتلی و بیمارستانی را تولید می کند، توانایی تولید روبالشی یکبار مصرف را به صورت عمده و در حجم های بالا را دارد و می توانید بصورت سفارشی و به درخواست هر مشتری محصول مد نظر را آماده نماید.

سایز روتین و استاندارد روبالشی ها 50*70 سانتی متر بوده که در گرماژ های 20 و 25 و 30 بصورت تک سلفون یا بسته های 5 عددی یا 10 عددی بسته بندی می شود.

پارچه استفاده شده برای تولید روبالشی های یکبار مصرف، پارچه اسپانباند بوده که بدون تار وپود و صنعتی هست و هیچ حساسیت و پرزی ندارد. قیمت پارچه اسپان باند در مقابل پارچه های ساتن و تترون و … بسیار ناچیز و مقرون به صرفه تر می باشد.

تولید عمده هر محصولی به کاهش هزینه ها و همینطور کاهش قیمت تمام شده محصول نهایی منجر می شود و این مورد برای تولید عمده روبالشی یکبار مصرف هم صدق می کند.

پک ملحفه یکبار مصرف دونفره + خرید عمده

روبالشی یکبار مصرف هتلی

یکی از ملزوماتی که در بخش هتلداری و میزبانی از مهمان ها در هتل ها و بخش های مختلف مراکز درمانی استفاده می شود وسایل مربوط به تخت و استراحت است.

روبالشی و ملحفه یکی از این محصولات می باشد که تمیزی و پاکیزگی آن ها هم برای صاحب هتل ها و مراکز درمانی و هم مهمان ها و استفاده کنندگان حائز اهمیت است.

روبالشی یکبار مصرف هتلی بدلیل ویژگی یکبار مصرف بودن آن، دغدغه شست و شو ، اتوشکی و نگهداری آن ها را از بین برده و علاوه بر قیمت کم آن هزینه های جاری هتل ها را هم کاهش داده است.

یکبار مصرف بودن روبالشی در نظر مصرف کننده نیز یک وجه موقری به هتل داده که به بهداشت محیط و مهمان ها اهمیت داده است و باعث آرامش خاطر مهمان ها در استفاده از وسایل هتل می شود.

پک ملحفه یکبار مصرف دونفره + خرید عمده

قیمت ارزان روبالشی یکبار مصرف هتلی

قیمت پایین پارچه استفاده شده در تولید انواع روبالشی یکبار مصرف هتلی باعث شده است که این محصولات ارازن قیمت بوده و خرید ان را توجیح پذیر کند با این وجود گرماژ و ضخامت مختلف پارچه اسپان باند و سایز روبالشی در قیمت تاثیر مختلف می گذارد.

برای مثال همانطور که می دانید سایز روتین روبالشی ها در بازار 50*70 بوده که با گرماژ های 20 و 25 و 30 به سفارش مشتریان تولید می شود و در تاریخ نگارش این مقاله قیمت ها به ترتیب 3200 و 3500 و 3900 تومان برای هر عدد می باشد که در مقابل ملحفه های تترونی که قیمت 55.000 تومانی برای هر عدد دارند بسیار ناچیز می باشد.

رای بدهید

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *