ملحفه یکبار مصرف مسافرتی + خرید عمده

آنچه در این مقاله می خوانید

ملحفه یکبار مصرف مسافرتی برای افرادی که خصوصا در زمان سفر اصلا رغبت و میلی برای استفاده از تشک ها و بالشت هایی که در اقامتگاه ها و هتل ها و مراکز بومگردی موجود است ندارند و حساس بوده و نسبت به تمیزی ملزومات موجود در این مراک تردید دارند بسیار مناسب است.

به این ترتیب دیگر نیازی بع همراه داشتن تعداد زیادی ملحفه پارچه ای سنگین و جادار برای همه اعضای خانواده نداشته و می تواند با حجم کمتری ملحفه یکبار مصرف مسافرتی را حمل و جا بجا کنند.

ملحفه یکبار مصرف مسافرتی برای افرادی که به دلیل حساسیت های مختلف پوستی مجبور هستند از ملحفه و روباشی های بهداشتی و شخصی خودشان استفاده کنند اما امکان حمل آن را باخود در سفر ها ندارند نیز بسیار مناسب است.

استفاده از ملحفه یکبار مصرف مسافرتی علاوه بر اینکه حجم کمی در چمدان یا وسایل نقیه اشغال می کند، بدلیل یکبار مصرف بودن نیازی به شست و شو نداشته و زحمتی برای خشک کردن و اتوکشی آن صرف نمی شود.

ملحفه یکبار مصرف مسافرتی + خرید عمده

ملحفه یکبار مصرف مسافرتی چیست؟

ملحفه یکبار مصرف مسافرتی یک ملحفه کشدار یا بدون کش با سایز و ضخامت متنوع بوده که از پارچه اسپان باند تولید شده و عاری از هرگونه حساسیت پوستی می باشد.

بسته بندی روبالشی و ملحفه یکبار مصرف مسافرتی به گونه ای است که شما به راحتی و بدون اینکه کیف یا چمدان شما را حجیم کند می توانید آن را حمل کنید.

این محصول نه تنها برای مصارف شخصی مناسب است که حتی هتل ها، مسافرخانه ها، مراکز درمانی و … نیز می توانند از آن استفاده کنند.

اگر از صاحبین این مراکز هستید می توانید با خرید عمده این محصولات به صنعت خود کمک شایانی نمایید.

پک ملحفه یکبار مصرف دونفره + خرید عمده

خرید عمده ملحفه یکبار مصرف مسافرتی

اغلب مراکز تولیدی و کارگاه هایی که تولید و بسته بندی روبالشی و ملحفه یکبار مصرف را انجام می دهند، این محصولات را بصورت عمده و باقیمتی کمتر از بازار عرضه می کنند.

شما با خرید عمده ملحفه یکبار مصرف مسافرتی، نه تنها این محصولات را با قیمت پایین تهیه می کنید بلکه می توانید به صورت سفارشی ملحفه مناسب برای مراکز خود را به این کارگاه ها سفارش داده تا آنها محصولی متناسب با نیاز شما را تولید نمایند.

به این ترتیب شما می توانید پک های روبالشی و ملحفه یکبار مصرف مسافرتی را با لیبل و برند خودتان خرید کرده و برای برند سازمانی خودتان نقش آفرینی کرده باشید.

پک ملحفه یکبار مصرف دونفره + خرید عمده

مجموعه تولیدی ما، امکان تولید این محصولات را بصورت سفارشی و به اندازه تخت خواب شما را دارد تا شما از سایز دقیق و استاندارد آن ها مطمن باشید.

 

 

رای بدهید

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *