خرید انواع ملحفه اسپان باند + قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید

خرید و فروش انواع ملحفه اسپان باند که خود نوعی از ملحفه یکبار مصرف می باشد در شرایط کنونی بدلیل شایع شدن بیماری های عفونی و واگیر دار بسیار رواج پیدا کرده است.

ملحفه اسپان باند

ملحفه اسپان باند

همانطور که در بالا نیز اشاره شده است، ملحفه اسپان باند نوعی ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی بوده که از پارچه پرسی و صنعتی اسپان باند تولید شده است.

این محصول بدلیل خاصیت های فراوانی که نوع پارچه آن دارد بسیار محبوب بوده و در بیشتر مکان هایی که رفت و آمد فراوان است و روزانه از تخت ها و صندلی های آنجا توسط اشخاص متعددی استفاده می شود کاربرد دارد.

بیمارستان ها، هتل ها، قطار ها، هواپیما ها و مراکز زیبایی و کلینیک های پوست و مو از جمله مکان هایی هستند که استفاده از ملحفه یکبار مصرف اسپان باند یا همان ملحفه بیمارستانی رایج می باشد.

ملحفه یکبار مصرف

مشخصات ملحفه اسپان باند

با توجه به نحوه تولید و مواد استفاده شده در ساخت و تهیه پارچه این ملحفه بصورت صنعتی، باعث داشتن ویژگی های خاص و منحصر به فردی در این محصول گردیده است.

 

الیاف نرم و لطیف که مانع از حساسیت و اگزما در بدن شخص مصرف کننده و همچنین خاصیت آب گریزی این محصول در کنار سبک بودن و قابلیت تنفسی جنس آن یکی از چند ویژگی عالی ملحفه اسپان باند می باشد.

قیمت ارزان و کیفیت خوب پارچه ملحفه اسپان باند باعث گردیده، این محصول در زمره محصولات یکبار مصرف پزشکی جای خود را باز کرده و از محبوبیت بالایی برخوردار گردد.

مشخصات ملحفه اسپان باند

خرید و قیمت ملحفه اسپان باند

عوامل متعددی باعث قیمت گذاری و تاثیر پذیری قیمت از آن ها می گردد که تغییر در آن ها باعث تغییر در قیمت نهایی محصول برای خریداران می گردد.
یکی از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت، گرماژ ملحفه اسپان باند می باشد، قطعا هرچه گرماژ ملحفه بیشتر باشد کیفیت و تحمل فشار آن افزایش یافته و قیمت زیاد می شود.

قیمت ملحفه یکبار مصرف متاثر از سایز و طول و عرض محصول نیز می باشد. هر چه سایز ملحفه بیشتر باشد، مصرف پارچه آن بیشتر بوده و قیمت محصول را افزایش می دهد.

*** لیست قیمت ملحفه یکبار مصرف رولی حدودا مطابق با زیر می باشد که برای اطلاع دقیق از قیمت ها می توانید با ما در تماس باشید:

لیست قیمت ملحفه یکبار مصرف رولی عرض60 و 80

ملحفه یکبار مصرف اسپان باند قابل تولید در گرماژ، سایز و طول های متفاوت با رنگ های دلخواه مشتریان می باشد.

رنگ های متنوع ملحفه اسپان

انواع ملحفه اسپان باند

ملحفه های یکبار مصرف را میتوان متناسب با محل استفاده در سایز و اندازه تخت یا صندلی تولید کرد، از این رو دو مدل ملحفه رولی و کشدار امروزه در بازار عرضه می شود.

ملحفه یکبار مصرف رولی به دو صورت پرفراژ دار و ساده در عرض و گرماژ و طول های سفارشی قابل تولید می باشد.

ملحفه کشدار یکبار مصرف نیز از آنجا که می بایست به طور کامل بر روی تخت یا صندی کشیده شود و توسط کش ها بر روی آنها فیکس گردد، لذا می بایست در ابتدا سایز محل استفاده را مشخص نموده و متناسب با آن سفارش ملحفه داده شود.

برای هر دو مدل ملحفه یکبار مصرف رولی و کشدار در بازار سایز های روتین و استانداردی نیز وجود دارد که برای تمام تخت های استاندارد قابل استفاده می باشد.

 

رای بدهید

4.5/5 - (8 امتیاز)

14 پاسخ

  1. ملحفه کشدار یکبار مصرف نیز از آنجا که می بایست به طور کامل بر روی تخت یا صندی کشیده شود و توسط کش ها بر روی آنها فیکس گردد، لذا می بایست در ابتدا سایز محل استفاده را مشخص نموده و متناسب با آن سفارش ملحفه داده شود.

    1. سلام و نور…
      پارچه ملحفه اسپان باند چون با قیمت مناسب و کیفیت خوب به بازار عرضه میشود ،محبوبیت خاصی در بین محصولات یکبار مصرف پزشکی دارد

  2. با سلام. در کسب و کار خود موفق باشید. نمونه ها و توضیحات عالی ارایه شده است.

  3. سلام
    میخواستم تشکر بکنم غز جناب وفائی عزیز به خاطر محصولات باکیفیتی که ارائه میدهند 💐🫡🙏

  4. سلام
    مطالب خیلی جای و خوبی بود امیدوارم که موفق باشید دوست عزیز آقای وفائی

  5. سلام وقت بخیر
    ملحفه های یکبار مصرف را میتوان متناسب با محل استفاده در سایز و اندازه تخت یا صندلی تولید کرد، از این رو دو مدل ملحفه رولی و کشدار امروزه در بازار عرضه می شود.

  6. سلام وقت بخیر
    ملحفه های یکبار مصرف را میتوان متناسب با محل استفاده در سایز و اندازه تخت یا صندلی تولید کرد، از این رو دو مدل ملحفه رولی و کشدار امروزه در بازار عرضه می شود.

  7. سلام و دورد
    ملحفه های یکبار مصرف امروزه کاربرد زیادی دارند.
    ممنونم از مقاله ارائه شده.
    موفق باشید.

  8. باسلام واحترام
    امروزه در مراکز درمانی و بخش های خدماتی مانند آرایشگاه استفاده از ملحفه یکبار مصرف به عنوان امر بدیهی مورد توجه مراجعین بوده و کیفیت خدمات بستگی به رعایت موارد بهداشتی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *