ملحفه یکبار مصرف اسپان باند + بهترین قیمت خرید

آنچه در این مقاله می خوانید

خرید ملحفه یکبار مصرف اسپان باند توسط مراکز درمانی و بیمارستان ها بصورت عمده انجام می پذرید که این امر باعث کاهش قیمت تمام شده برای این مراکز می گردد.

ملحفه یکبار مصرف اسپان باند

ملحفه یکبار مصرف اسپان باند

یکی از انواع ملحفه های بکار گرفته شده در بیمارستان ها،ملحفه یکبار مصرف می باشد که از پارچه های مختلفی تولید می شود.
پارچه اسپان باند که به پارچه بی بافت یا نبافته و پرسی نیز شناخته می شود، بدلیل کیفیت و کارایی زیادی که دارد، برای تولید ملحفه، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

 

ملحفه یکبار مصرف اسپان باند برای پوشش تخت و تشک و بالش، در اکثر مکان هایی که رفت و آمد زیاد می باشد، استفاده شده و بدلیل قیمت ارزان آن، پس از هربار استفاده، سریعا با یک عدد ملحفه جدید دیگر تعویض می گردد.

ملحفه اسپان باند

مشخصات ملحفه یکبار مصرف اسپان باند

از آنجا که پارچه اسپان باند توسط مواد پلی اتیلن PE و صنعتی تولید شده، بسیار نرم و ضد حساسیت بوده و قابلیت زیست تخریب پذیری بالایی دارد.

 

یکی از ویژگی های بارز و منحصر به فرد ملحفه یکبار مصرف اسپان باند، ضد آب و آب گریز بودن این محصول می باشد که در صنعت پزشکی بسیار حایز اهمیت است و مانع از انتقال خون و چربی و آب و ادرار و … به سطح زیرین ملحفه و تشک می گردد.

خاصیت ضد اکتریسیته این محصول در کنار قیمت ارزان نیز یکی دیگر از مشخصات ملحفه یکبار مصرف اسپان باند می باشد.

انواع ملحفه اسپان باند

خرید ملحفه یکبار مصرف اسپان باند

با خرید ملحفه یکبار مصرف اسپان باند از مراکز معتبر و تولیدی های بزرگ کشور توسط خریداران، این امکان وجود دارد که هم محصول تهیه شده کیفیت و استاندارد های لازم را داشته باشد و هم قیمت های ارائه شده توسط فروشندگان معقول بوده و خریدی امن را برای مشتریبان بجای بگذارد.

شرکت بازرگانی ما با دسترسی به تولید کنندگان مختلف و تهیه محصول با کیفیت قادر خواهد بود تا تمام نیازهای شما را یکجا تامین نموده و محصول مورد نظرات را با قیمتی حتی کمتر از بازار به شما ارائه کند.

قیمت هایی از 13.000 تومان الی 100.000 تومان

لیست قیمت ملحفه یکبار مصرف رولی عرض60 و 80

تنها با پر کردن فرم زیر، مشاورین مجموعه در اسرع وقت با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به عمل خواهند آورد.

 

رای بدهید

3/5 - (2 امتیاز)

2 پاسخ

  1. شرکت بازرگانی ما با دسترسی به تولید کنندگان مختلف و تهیه محصول با کیفیت قادر خواهد بود تا تمام نیازهای شما را یکجا تامین نموده و محصول مورد نظرات را با قیمتی حتی کمتر از بازار به شما ارائه کند.

  2. باورم نمیشه این پارچه ها انقدر ضد آب باشن، اصلا آب بهشون نفوذ نمیکنه بخاطر همین آب ازشون رد نمیشه که بخواد سطح زیرینش خیس بشه، این آ‌پشنشون واقعا فوق العاده است 😍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *