خرید و قیمت ملحفه یکبار مصرف کشدار

آنچه در این مقاله می خوانید

خرید و قیمت ملحفه یکبار مصرف کشدار بصورت عمده و اینترنتی بسیار ارزان تر و ساده تر از خریدن این محصول از بازار های سنتی و خرده فروشی ها می باشد.

ملحفه یکبار مصرف کشدار

ملحفه یکبار مصرف کشدار

یکی از انواع ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی که بسیار نیز طرفدار دارد، نوع کشدار این محصول می باشد که میتواند دور کش یا دوسر کش در رنگ های مختلف و در سایز های متفاوت تولید شود.

ملحفه یکبار مصرف کشدار به واسطه طراحی خاصی که دارد، میتواند بر روی تخت مورد نظر سوار شده و با کش بر روی آن فیکس شود و مانع از لیز خوردن ملحفه از روی تخت شود.

 

استفاده از این ملحفه نیز بسیار راحت بوده و هر شخص بیمار یا همراه او میتواند به سادگی این محصول را روی تخت کشیده و باخیال راحت استراحت نماید.

ملحفه یکبار مصرف کشدار علاوه بر مراکز درمانی، مورد استفاده در سالن های ماساژ و سالن های اسپا نیز بوده و باتوجه به ویژگی های منحصر به فرد آن باعث رونق در این مراکز نیز گردیده است و به بهداشت آنجا کمک کند.

ملحفه یکبار مصرف کشدار

مشخصات ملحفه یکبار مصرف کشدار

ویژگی خاص ملحفه کشدار یکبار مصرف که این محصول را از سایر محصولات هم خانواده خود متمایز کرده است، علاوه بر کش های به کار برده شده در آن، سایز این محصولات نسبت به تخت مورد استفاده می باشد.

شما می توانید در ابتدا اندازه های طول و عرض و حتی ضخامت تخت خود را بدست آورده، و با توجه به آن سفارش ملحفه یکبار مصرف کشدار را پیش همکاران ما ثبت نمایید.

 

تولید کنندگان این محصول با توجه به سایز های استاندارد تخت های موجود در بازار، اقدام به تولید ملحفه یکبار مصرف کشدار به سایز های 220*80 و 220*120، یعنی ملحفه یک نفره و دونفره از نوع بیمارستانی کرده اند.

این محصول در رنگ ها و گرماژ های مختلف قابل تولید می باشد ولی گرماژ 25 یکی از معمول ترین ضخامت ها برای این ملحفه می باشد که در اکثر مراکز تولیدی موجود است.

خرید ملحفه یکبار مصرف کشدار

اگر قصد خرید ملحفه یکبار مصرف کشدار را بصورت تک و خرد داشته باشید، شما می توانید این محصول را از داروخانه ها یا فروشگاه های تجهیزات پزشکی باقیمت بیشترو بالاتر تهیه نمایید.

لیست قیمت ملحفه یکبار مصرف کشدار

اما اگر قصد خرید ملحفه یکبار مصرف بصورت عمده و شخصی سازی شده با شرایط خود را داشته باشید بهتر است به فروشگاه های اینترنتی مخصوص تولید کنندگان یا شرکت های بازرگانی که اقدام به فروش این محصول دارند مراجعه نمایید.

مشاورین ما ازطریق این وب سایت میتوانند سفارشات شما را بررسی و بهترین گزینه را به شما معرفی نمایند.

اگر قصد خرید ملحفه یکبار مصرف دارید کافی است فرم مربوط در این صفحه را تکمیل نموده، یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

رای بدهید

5/5 - (1 امتیاز)

2 پاسخ

  1. اگر قصد خرید ملحفه یکبار مصرف بصورت عمده و شخصی سازی شده با شرایط خود را داشته باشید بهتر است به فروشگاه های اینترنتی مخصوص تولید کنندگان یا شرکت های بازرگانی که اقدام به فروش این محصول دارند مراجعه نمایید.

    مشاورین ما ازطریق این وب سایت میتوانند سفارشات شما را بررسی و بهترین گزینه را به شما معرفی نمایند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *