قیمت روتختی یکبار مصرف بیمارستانی اسپان باند ارزان و عمده

آنچه در این مقاله می خوانید

قیمت روتختی یکبار مصرف بیمارستانی اسپان باند از تولیدی و کارگاه های معتبر ایران بصورت عمده بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد و شما میتوانید این محصولات را از 3.500 تومان الی 100.000 متناسب با نیازتان تهیه نمایید..

روتختی یکبار مصرف بیمارستانی

روتختی یکبار مصرف بیمارستانی

بهترین و مطمئن ترین محصول برای ایمنی و پیشگیری از آلودگی در مراکز بهداشتی عمومی و بیمارستان ها استفاده از روتختی های مختلف یکبار مصرف تخت بیمارستانی است که از انتقال انسان به انسان عوامل بیماری زا و میکروارگانیسم ها جلوگیری می کند.

وقتی بیمار وارد بیمارستان و اتاق معاینه می شود، پرستار قبل از خوابیدن روی میز معاینه، ملحفه یا پارچه ای را روی میز معاینه قرار می دهد، عرض ملحفه از 60 تا 80 سانتی متر متغیر است و همانطور که برخی از شما خواهید گفت، که احتمالاً این کار بی معنی باشد ولی استفادهاز کاور تخت معاینه یکی از ضروری ترین وظایف این مراکز است. زیرا استفاده از این پوشش به صورت جداگانه برای هر بیمار می تواند از انتقال عوامل بیماری زا از یک بیمار به بیمار دیگر جلوگیری کرده و سلامت افراد را تضمین کند. با همین تلاش اندک می توان به چیزهای زیادی دست یافت.

می دانیم که برای انواع روتختی اندازه ها و گرماژ های مشخصی وجود دارد و سایز این روتختی البته اندازه ای در نظر گرفته می شود که برای اطمینان مطلق کمی از دو طرف تخت آویزان می شود.

انواع روتختی یکبار مصرف بیمارستانی محصولاتی سبک و ظریف هستند که بسته به طول تخت با عرض 60 تا 80 سانتی متر می تواند طول آنها متفاوت باشد، بسیار مقرون به صرفه و استفاده آسان دارد. آنها در اندازه های استاندارد و برای یک بار استفاده هستند و سپس دور ریخته می شوند، اما در رنگ های بسیار متنوعی وجود دارند.

انواع ملحفه یکبار مصرف در اندازه ها و رنگ های استاندارد از نرم ترین پارچه ها ساخته شده و توسط شرکت های پخش بسته بندی می شود تا این عزیزان بتوانند تمامی این محصولات را در سراسر کشور داشته باشند. در تمام بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی توزیع می شود تا همه بتوانند از محصولات پزشکی با کیفیت بالا بهره مند شوند.

از آنجایی که انواع روتختی یکبار مصرف بیمارستانی اسپان باند در بازار رایج است، خرید این محصول برای مشتریان و خریداران آسان است. این ملحفه ها کیفیت بسیار بالایی دارند و به صورت عمده و خرده به فروش می رسند. خریداران و مشتریان می توانند با توجه به مورد مصرف خود این محصول را تهیه کنند.

ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی

تا زمانی که اطلاعات کافی در مورد روتختی یکبار مصرف بیمارستانی اسپانباند داشته باشید، می توانید بهترین نوع محصول را خریداری و استفاده کنید. از آنجایی که این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و با استفاده از بهترین پارچه و مواد اولیه تهیه و تولید می شود، توانسته جایگاه ویژه ای در بازار به خود اختصاص دهد و افراد زیادی علاقه مند به خرید عمده این محصول هستند.

این ملحفه در رنگ های متنوعی مانند آبی سرمه ای، آبی آسمانی، سفید و صورتی در بازار موجود است، اما در اکثر این کلینیک ها و بیمارستان ها از رنگ سفید بیشتر استفاده می شود، بنابراین می توانید با خیال راحت رنگ سفید را خریداری کنید. و این هم اکثر این محصولات از الیاف پلی پروپیلن ساخته و تولید می شوند، بنابراین کیفیت بسیار بالایی دارند.

روتختی یکبار مصرف بیمارستانی در کشور به تولید انبوه می رسد که مشتریان و خریداران به راحتی می توانند این محصول را خریداری کنند. تولیدکنندگان برای تولید انبوه این محصول در مدت زمان کوتاه از دستگاه های مجهز مدرن استفاده کرده اند و با این دستگاه ها توانسته اند بهترین محصولات را عرضه و به فروش برسانند و محصولات خود را به فروش برسانند.

انواع مختلفی از ملحفه های یکبار مصرف در بازار وجود دارد که هر کدام عملکرد منحصر به فرد خود را دارند. این ماده در بسیاری از صنایع مختلف استفاده می شود، اما بزرگترین مصرف کننده صنعت پزشکی است. ملحفه یکبار مصرف توسط تامین کنندگان به دو صورت خرد و عمده به فروش می رسد. خرید و فروش کالا به صورت عمده مورد توجه دو طرف معامله است و اکثر افراد حاضر به فروش عمده این کالا هستند.

یکی از ویژگی های مهم این محصول ضد آب بودن و کاملا بهداشتی بودن آن است و به راحتی می تواند از انتشار عفونت جلوگیری کند و محصول بسیار سبک بوده و به راحتی مایعات را جذب می کند. سطح این ملحفه کاملاً صاف و نرمبوده، مقرون به صرفه و ارزان است که خرید و استفاده از محصول را برای مشتریان و مشتریان آسان می کند.

این محصول همه ساله به صورت انبوه به کشورهای همسایه و کشورهای آسیایی صادر می شود و صادرکنندگان و تولیدکنندگان از پاکت های مخصوص بسته بندی محصولات خود استفاده می کنند تا محصولات با کیفیت و درجه یک را به کشورهای دیگر صادر کنند. ما کیفیت اصلی محصولات خود را حفظ کرده ایم تا بتوانید با اطمینان خرید و استفاده کنید.

خرید ملحفه یکبار مصرف

قیمت روتختی یکبار مصرف بیمارستانی

اگر قصد خرید این همه کالای عالی را دارید می توانید به هر فروشگاهی مراجعه کنید و از فروش ملحفه برای خرید مستقیم این محصول استفاده کنید و یا به سایت سازنده مراجعه کنید و بدون اتلاف وقت و در زمان کوتاه از خرید آنلاین استفاده کنید. همچنین میتوانید هنگام خروج از منزل یا محل کار، انواع محصولات را در بازار پیدا کنید، ملحفه بخرید و سفارش دهید و با کمترین قیمت، حتی کمترین قیمت در بازار، تهیه کنید.

اگر می خواهید روتختی یکبار مصرف بیمارستانی را به صورت عمده یا کلی خریداری کنید، توصیه می شود مستقیماً به مرکز تولید کننده محصول مراجعه کرده و واسطه ها را قطع کنید تا به صرفه و ارزان خریداری شود. راه های مختلفی برای خرید مستقیم این محصول از شرکت سازنده وجود دارد، اما ساده ترین و آسان ترین راه، خرید اینترنتی از مجموعه ما است که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود.

 

مجموعه ما به عنوان یکی از فروشندگان ملحفه یکبار مصرف این کالای بسیار مورد نیاز و مهم را با قیمت های بسیار مقرون به صرفه از 3.500 تومان الی 100.000 تومان در همه بیمارستان ها توزیع می کند.

این محصولات قیمت های متفاوتی دارند و مشتریان و خریداران می توانند با توجه به نیاز خود محصول را خریداری کنند. برای اطلاع از قیمت روز محصولات و خرید و استفاده از محصولات مورد نظر در صورت نیاز می توانید با کارشناسان فروش و مشاوران خرید این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

 

رای بدهید

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *