مرکز فروش ملحفه یکبار مصرف رولی اسپان باند بیمارستانی

آنچه در این مقاله می خوانید

خرید از مرکز فروش ملحفه یکبار مصرف رولی اسپان باند بیمارستانی بصورت عمده برای مراکزی که از این محصولات زیاد استفاده میکنند بسیار مقرون به صرفه تر است.

ملحفه یکبار مصرف

فروش ملحفه یکبار مصرف

عرضه مستقیم ملحفه یکبار مصرف اسپان باند به خریداران عمده امکان خرید ملحفه های با کیفیت را می دهد. همچنین می توانید محصولات کاربردی را تهیه کنید که در بهترین کارخانه ها ساخته می شوند. در عین حال این روش خرید باعث کاهش هزینه رول های ملحفه و سرعت در تهیه آن ها نیز می شود. در هر صورت اگر قصد خرید رول اسپان باند ممتاز را دارید تا انتهای این بحث با ما همراه باشید.

آیا می دانستید که رول ملحفه یکبار مصرف سپان باند در عرض های مختلفی ساخته می شوند؟ چون الزامات و نیاز هر شخص و مرکزی برای استفاده از این نوع ملحفه ها متفاوت است. شرکت‌های تولیدی معمولاً ملحفه ها را در عرض‌ های زیر با استفاده از الیاف با کیفیت بالا و وسایل مخصوص تولید می کنند مانند:

  • عرض 40 سانتی متر
  • عرض 50 سانتی متر
  • عرض 60 سانتی متر
  • عرض 65 سانتی متر
  • عرض 70 سانتی متر
  • عرض 80 سانتی متر
  • عرض 100-160 سانتی متر

انواع ملحفه یکبار مصرف رولی

هر کدام از این رول ها در اندازه های مختلف از 20 تا 100 متر موجود می باشد. می توان آنها را در گرماژهای مختلف مخصوصاً 17، 18، 20، 25، 30 و 38 تا 60 گرم تهیه کرد، خواهید دید که وزن متناسب با افزایش ضخامت و عرض محصول افزایش می یابد.

با این حال، پارچه پهن استفاده از آن را برای اهداف مختلف آسان می کند. در نهایت، این رول ها اغلب در مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرند. این ابزار به بیمار احساس راحتی می دهد و او دیگر نگران آلودگی و انتقال میکروب ها نیست.

اما در هنگام خرید به کیفیت، برند سازنده و عرضه کننده توجه کنید.

یک تامین کننده پیشرو در رول های ملحفه یکبار مصرف اسپان باند، این محصولات را در اندازه های مختلف به مشتریان خود ارائه می دهد. شایان ذکر است خریداران این روش، تجار خرد و صادرکنندگان نیز به فروش عمده می پردازند. همچنین نرخ ها را کاهش می دهد.

در هر صورت این محصول درجه یک است که پس از استفاده بدون ایجاد حساسیت می توان آن را به چرخه تولید و مصرف بازگرداند که با روش های نوین ساخته شده است.

اگر به دنبال خریدی عالی هستید، می توانید بهترین محصولات را در طیف گسترده ای از رنگ ها و اندازه ها از این مجموعه توزیع شده آنلاین دریافت کنید. برای انجام این کار، باید مستقیماً با فروشنده صحبت کنید تا در مورد قیمت، روش معامله، زمان تحویل و غیره صحبت کنید.

ملحفه یکبار مصرف اسپان باند

پارچه ملحفه اسپان باند یکی از پارچه های بیمارستانی مرغوب بوده و به دلیل سایز رول و قیمت پایین بسیار مقرون به صرفه است و در طرح های ساده و چند تکه توسط تولید کنندگان مختلف تولید و به فروش می رسد. مرکز فروش ملحفه بیمارستانی رولی این محصول را با قیمت بسیار ارزان و پایین به صورت عمده به فروش می رساند و کمترین سود را دارد.

ملحفه های رول پرفراژ دار به طول 40 میلی متر بسیار سبک و نرم هستند که عمدتاً از پارچه نبافته اسپان باند ساخته می شوند و دارای خواص مطلوبی مانند ضد آب و نرمی هستند و به دلیل قیمت پایین و کیفیت خوب در بیمارستان ها بسیار محبوب هستند.

این محصول در پانسیون ها، قطارها، هواپیماها، هتل ها و … نیز کاربرد فراوانی دارد.

صورتی، سبز و آبی متداول‌ترین رنگ‌هایی هستند که در طول و عرض متفاوت هستند.

این محصول در ضخامت های مختلف موجود بوده و با توجه به نیاز مشتری در ضخامت های مختلف قابل خریداری می باشد.

از جمله اینکه این محصول ضد حساسیت، سازگار با پوست، بدون پرز، نرم، ملایم، حجیم و سبک است.

ملحفه یکبار مصرف اسپان باند بیمارستانی یکی از پرمصرف‌ترین محصولات در مکان هایی همچون بیمارستان‌ها و مراکز پزشکی، مهمان‌خانه‌ها، هواپیماها، هتل‌ها و تخت‌های قطار هستند. وجود این محصول برای جلوگیری از گسترش عفونت و سرایت در بیمارستان ها و گرم نگه داشتن در سایر نقاط ضروری است. این محصول به دو صورت ساده و پرفراژ دار در مراکز خرید ما در بازار موجود است. آیا از سایزهای انواع ملحفه و نحوه خرید این محصول در مرکز فروش ما اطلاع دارید؟

حتما قبلا به بخش بستری بیمارستان رفته اید. همه تخت ها با ملحفه های سفید یا ملحفه هایی ساخته می شوند که سطح تخت را به رنگ سفید می پوشانند. این ملحفه ها به صورت رول در بازار موجود است.

رول ملحفه بیمارستانی پرفراژ دار ساده در عرض های مختلف موجود است و ضد حساسیت و بسیار جاذب است.

عرض هر رول ملحفه بسته به جایی که از آن استفاده می شود کمی متفاوت است. این محصول معمولاً 60 سانتی متر تا 65 سانتی متر عرض دارد و برای تخت های اضطراری استفاده می شود. همچنین برای تخت های اورژانس بیمارستان ها از ملحفه های 70 سانتی متر و عرض 75 سانتی متر استفاده می شود. عرض این ملحفه ها عموما 60-80 سانتی متر است و برای بخش های مراقبت های ویژه و ICU  استفاده می شود.

طول ملحفه بیمارستانی در هر رول معمولاً 20-40 متر است و با توجه به طول هر تخت باید به میزان 180 سانت الی 2 متر برش داده شود یا موقعیت خط برش داشته باشد.

علاوه بر ابعاد درج شده برای نوع تخت، سازنده این محصول بسته به نیاز و سفارش مشتری، ممکن است ابعادی غیر از موارد ذکر شده را عرضه کند.

مشاغلی که انواع لوازم و تجهیزات پزشکی و بیمارستانی را عرضه می کنند و همچنین صادرکنندگان این محصولات به کشورهای دیگر برای تامین مشتریان خود به تخت های بیمارستانی در اندازه های مختلف نیاز دارند.

قیمت ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی

به دلیل قیمت بسیار پایین، بازار ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی رونق زیادی دارد و این محصول به وفور توسط تولیدکنندگان تولید و عرضه می شود.

ملحفه یکبار مصرف با توجه به سفارش مشتری در طول های مختلف ساخته می شود و مشتریان می توانند بهترین روتختی یکبار مصرف را در هر جایی که بخواهند سفارش دهند.

تمامی محصولات با توجه به قیمت دارای بالاترین کیفیت بوده و از طریق فروش مستقیم با نازلترین قیمت به فروش می رسند.

این محصول به راحتی قابل سفارش می باشد و زمانی که خریدار پس از بررسی کیفیت و قیمت کالای ارائه شده اقدام به سفارش می کند، در کمترین زمان ممکن تحویل داده می شود.

شما می توانید با تماس با بخش اداری ما، مدل های دیگر را مشاهده کنید و همچنین قیمت روز انواع محصولات پیشنهادی را بررسی کنید.

اکنون می توانید برای مشاهده قیمت های روز به پیشنهادات مراجعه کرده و در صورت تمایل می توانید آنها را سفارش داده و دریافت کنید.

خرید ملحفه یکبار مصرف

خرید ملحفه یکبار مصرف به دلیل قیمت پایین بسیار به صرفه بوده و نیازی به شستشوی ملحفه در حین استفاده ندارید.

برای خرید ملحفه تخت خواب تاشو بیمارستانی می توانید با مرکز فروش ملحفه رولی پرفراژ دار ما تماس بگیرید تا سایر مشخصات و اندازه های این نوع ملحفه را استعلام کرده و تعداد مورد نیاز را سفارش دهید. سفارش شما در اسرع وقت به آدرسی که هنگام سفارش محصول درج کرده اید ارسال خواهد شد.

رای بدهید

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *