خرید ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی اسپان باند رولی و کشدار

آنچه در این مقاله می خوانید

مشتریان عزیز می توانند با خرید ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی اسپان باند رولی و کشدار در هزینه های خود صرفه جویی زیادی داشته باشند. به عنوان مثال، برای خطوط هوایی، بیمارستان های دولتی و خصوصی، کلینیک ها، دندانپزشکان و هر مکان عمومی که ملحفه های یکبار مصرف نیاز به تعویض دارند، مانند هتل ها و خوابگاه ها بسیار مناسب است.

ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی

به عنوان مثال، در بیمارستان‌هایی که مبتلا به ویروس یا بیماران مبتلا به بریدگی و خونریزی هستند، لازم است ملافه‌ها و روتختی ها  برای هر بیمار تعویض شود. بنابراین اگر پارچه خراشیده شده یا با تترون رنگ آمیزی شده است، قبل از پاک شدن کامل لکه های خون، باید چندین بار شسته شود. پردازش آن دشوار است و نیاز به استفاده از شوینده ها و پاک کننده های گران قیمت دارد. پس اگر از ملحفه های یکبار مصرف استفاده می کنید، قطعا انتخاب ارزشمند و عاقلانه ای داشته اید.

ملحفه یکبار مصرف رولی

ملحفه های رولی یکبار مصرف کاملا بهداشتی، تمیز، استریل و در ابعاد و اندازه های وسیع تولید می شوند. آنها بسیار نرم، الاستیک، بسیار نرم و ظریف، تقریباً نازک و از نظر بافت یکنواخت هستند، و به راحتی از خراش و فشار پاره نمی شوند. جذب بالایی دارند و انواع کثیفی ها را جذب می کنند. این ملحفه نه تنها دارای روکش بین بیمار، تخت و برانکارد می باشد، بلکه دارای قدرت جذب بسیار بالایی نیز می باشد، ملحفه در رنگ های مختلف موجود است، رنگ سفید بسیار مفید و پرکاربرد است، دو نوع رول ملحفه ساده و ملحفه کشدار وجود دارد.

انواع ملحفه یکبار مصرف رولی

یکی از ویژگی های مهم این ملحفه های رول این است که می توان آنها را به یک اندازه برش داد و در هر مکانی استفاده کرد. ملحفه های کشدار نیز در سایزها و اندازه های مختلف دوخته می شود و اکثر هتل ها و مهمانسراها این ملحفه ها را سفارش می دهند.

رول ملحفه یکبار مصرف ترکیبی از بهترین پارچه تترون و با استفاده از نرم ترین پارچه نبافته اسپان و حمل آسان و راحت است و با آخرین تکنولوژی روز دنیا در این پارچه توانسته ایم ملحفه ای یکبار مصرف بسازیم که همه می توانند از آن استفاده کنند. مشتریان عزیز با استفاده از ملحفه یکبار مصرف به راحتی می توانید از صرفه جویی در هزینه بهره مند شوید. به همین دلیل بیمارستان ها ملحفه های یکبار مصرف را برای محافظت از تشک ها و بالش ها در برابر آلودگی های مختلف تولید می کنند و این محصول پوششی بین بیمار، تخت و برانکارد است. این محصول در رنگ های متنوعی موجود است و کاربردهای زیادی دارد.

ملحفه یکبار مصرف اسپان باند

ملحفه های پارچه ای و چند بار مصرف گران هستند زیرا باید چندین بار در روز برای هر بیمار تعویض شوند. بنابراین، با استفاده از ملحفه یکبار مصرف اسپان باند قطعا می توانید در هزینه های خود صرفه جویی زیادی کنید. ملحفه های یکبار مصرف بعد از تعویض نیازی به شستن و اتو کشی نداردن و دور انداختنه می شوند که با این کار نیز می تواند در هزینه های مواد شوینده و زمان لازم جهت اتوکشی صرفه جویی زیادی کند.

ملحفه اسپان باند یکبار مصرف یکی از تجهیزات ضروری است که یک بیمارستان باید داشته باشد.به طور کلی برای خرید پارچه های بیمارستانی می توانید به فروشگاه اینترنتی معتبری که پارچه را به صورت مستقیم تهیه می کند مراجعه کنید و محصول مناسب را با طرح ها و تنوع های مختلف انتخاب کنید.

ملحفه های یکبار مصرف توسط بسیاری از افراد برای اهداف مختلفی استفاده می شود، از روتختی در خانه یا بیمارستان گرفته تا روکش ملحفه  و تخت و فرش. ساخته شده از نرم ترین و لطیف ترین پارچه هایی که نرم، بادوام و تا حدی آب گریز هستند. این ملحفه ها به صورت رول و ملحفه معمولی به فروش می رسند. این محصولات با کیفیت با قیمت های مقرون به صرفه به صورت خرده فروشی یا عمده در بسیاری از مراکز موجود می باشند.

ملحفه یکبار مصرف یک پارچه ضد آب، بسیار نرم، ظریف، رولی و ساده است. با استفاده از ملحفه های یکبار مصرف می توانید هزینه های نگهداری خود را در مقایسه با ملحفه های پارچه ای و نخی کاهش دهید و در عین حال سلامت خود را نیز در نظر داشته باشید.

ملحفه یکبار مصرف کشدار

ملحفه های یکبار مصرف نه تنها در رول های 40 تا 50 متری، بلکه در اندازه های مختلف بصورت کشدار نیز تولید و عرضه می شود و در مکان های عمومی مانند موسسات پزشکی، هتل ها، پانسیون ها، قطارها و هواپیماها قابل استفاده است. سایز غالب ملحفه های کشدار که به یک نفره و دونفره نیز مشهور است سایز 220*80 و 220*120 میباشد که به واسطه کش بر روی محل مورد نظر قرار میگیرد و موقع استفاده جمع نمی شود.

ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی

مزایای استفاده از ملحفه های یکبار مصرف عبارتند از: الزامات بهداشتی، عدم نیاز به دوخت علی رغم ملحفه های پارچه ای، کاهش هزینه های تعمیر، نظافت و نگهداری، کاهش آب و مواد شوینده و ضدعفونی کننده، عدم نیاز به اتو. باعث صرفه جویی در زمان در دوخت یا شستن، حمل و نقل راحت و جلوگیری از گسترش باکتری ها، میکروب ها و عفونت ها، به ویژه عفونت های شایع بیمارستانی می شود.

خرید ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی

خریداران بزرگ این محصولات همیشه به دنبال فروشندگان صادق و قابل اعتمادی هستند که محصولات با کیفیت و قیمت مناسب را ارائه دهند. عمده فروشان معمولا محصولات را کمتر از قیمت بازار می فروشند و ارزش افزوده کمی ارائه می دهند.

خرید ملحفه های بیمارستانی به صورت عمده به صورت رول ملحفه های یکبار مصرف از تولیدکنندگان نه تنها کیفیت را تضمین می کند بلکه هزینه ها را نیز به حداقل می رساند. این بدان معناست که برخی از کارخانه ها فروشندگان اصلی محصولات خود هستند و آنها را بدون ارزش افزوده به فروش می رسانند. نام این تولیدکنندگان در صفحات مجازی و سایت های اینترنتی قابل مشاهده است. با کمی جستجو می توانید آن نام را پیدا کنید و رزومه خود را مطالعه کنید.

شرکت های تولیدی زیادی در تهران وجود دارد. برخی از این شرکت ها اقدام به تولید ملحفه های یکبار مصرف کرده اند. این شرکت طیف وسیعی از ملحفه و روتختی یک و دو نفره یکبار مصرف را در سایزهای استاندارد تولید و به فروش می رساند. تولید کننده ملحفه در تهران توانست فعالیت خود را گسترش دهد و محصولات خود را به شهرهای دیگر ایران صادر کند. برای آشنایی با این شرکت می توانید نام آن را در اینترنت جستجو کنید.

ملحفه یکبار مصرف کشدار

خرید ملحفه یکبار مصرف تخت بیمارستانی مهم است، اما مدیران نگران قیمت و مبلغی هستند که باید بپردازند.

تمامی خریداران باید رول یا روتختی را با قیمت ملحفه و قیمت روتختی عمده خریداری کنند. این قیمت توسط سازنده تعیین می شود و به عوامل مختلفی از جمله مواد اولیه مصرفی، اندازه و کیفیت برد و برند سازنده بستگی دارد.

فروش ملحفه رولی یکبار مصرف را به راحتی می توانید در سایت ما سفارش دهید و بدون دردسر، تاخیر و با صرفه جویی در هزینه، پرمصرف ترین محصولات را با بالاترین کیفیت، نازلترین قیمت و انتخاب دقیق خریداری کنید. این ملحفهه در بیمارستان ها بسیار محبوب است زیرا از گسترش عفونت جلوگیری می کند و سلامت افراد را به خطر نمی اندازد. همچنین مهم است که بتوانید در مکان های دیگری مانند هتلداران، خطوط هوایی، مهمانپذیرها، قطارها و … نیز از آن استفاده کنید و رضایت کامل را تجربه کنید.

 

رای بدهید

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *