خرید و قیمت ملحفه یکبار مصرف ضخیم

آنچه در این مقاله می خوانید

ملحفه یکبار مصرف ضخیم: راحتی و استفاده آسان با کیفیت بی نقص

ملحفه یکبار مصرف ضخیم، انتخابی هوشمندانه برای تجربه خوابی مطمئن و آرامش بخش است. با استفاده از مواد با کیفیت، این ملحفه علاوه بر نرمی و لطافت بیشتری، در برابر سایش و پاره شدن مقاوم تر است. ضخامت این ملحفه به صورت دقیق به طوری تنظیم شده است که بدون بار زیادی بر روی بدن، حس محکمی ارائه دهد و به اطرافیان نیز اجازه می دهد در خواب شما تداخلی ایجاد نکند.

از طراحی ساده و زیبای این ملحفه، به راحتی می توانید برای تمام فضاهای خواب بکار ببرید. این ملحفه قابل شستشو است و با رعایت دستورالعمل های مناسب، قابل استفاده برای مدت های طولانی می باشد. با قیمت مقرون به صرفه و طراحی منحصر به فرد، ملحفه یکبار مصرف ضخیم تجربه ای بی همتا از خواب را برای شما به ارمغان می آورد.

ملحفه یکبار مصرف ضخیم

مشخصات ملحفه یکبار مصرف ضخیم

ملحفه‌های یکبار مصرف ضخیم، از جمله محصولات پرفروش و مورد استفاده گسترده‌ای در صنعت هتل‌داری، مراکز اقامتگاهی و مراکز مختلف درمانی قرار دارند. این محصولات از جنس پلی‌استر بافته شده و ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که آن‌ها را از سایر محصولات مشابه متمایز می‌کند.

ملحفه‌های یکبار مصرف ضخیم دارای ضخامت بالا و سبکی است که امکان استفاده طولانی مدت را فراهم می‌کند. ضخامت آنها باعث می‌شود که حرارت بیشتری را نگه دارند و کاربر نسبت به سایر محصولات بهتری فرود بردارد. ملحفه یکبار مصرف ضخیم از پارچه اسپان باند با گرماژ بالاتر تولید شده که متناسب با نیاز شما تا 60 گرم هم می باشد.

این ملحفه‌ها دارای ویژگی ضدآب و ضدروغن بوده و قابلیت شست‌وشو را دارا می‌باشند. این ویژگی برای محافظت از مبلمان و کاهش هزینه‌های نگهداری در مکان‌هایی که خدمات غذا و نوشیدنی ارائه می‌دهند بسیار حائز اهمیت است.

علاوه بر این، ملحفه‌های یکبار مصرف ضخیم دارای طراحی زیبا و متنوعی هستند که می‌توانند به تزیین فضای رویدادها کمک کنند و به آن‌ها جذابیت اضافه کنند. تنوع رنگی این محصولات امکان انتخاب طرح و رنگی را به مشتری می‌دهد که به استایل و دکوراسیون محیط می‌تواند وفق بخشد.

به طور کلی، ملحفه‌های یکبار مصرف ضخیم به عنوان یک جزء ضروری از دکوراسیون و سرویس دهی مجموعه‌های رستورانی و هتل‌داری، به دلیل ویژگی‌های خاص خود، انتخابی عالی برای آنان است.

استفاده‌ی کاربردی و پرمنفعت از ملحفه یکبار مصرف ضخیم با قیمت مناسب

هنگامی که به دنبال راحتی، تمیزی و ایمنی در برخورد با آلودگی‌های مختلف هستید، ملحفه یکبار مصرف ضخیم بهترین گزینه است. با مقاومت بالا در برابر سوائل و قابل شستشوی آسان، این ملحفه‌ها برای استفاده در بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها، ورزشگاه‌ها، رستوران‌ها و خانه‌ها مناسب هستند.

همچنین، قیمت مناسب آنها، این محصول را به گزینه‌ای اقتصادی و سودآور برای هر کسی تبدیل کرده است. با آنکه ملحفه‌های یکبار مصرف ضخیم به صورت تک یا بسته‌ای عرضه می‌شوند، امکان سفارشی کردن این محصول نیز وجود دارد.

قیمت انواع ملحفه یکبار مصرف از 6.000 تومان الی 35.000 تومان می باشد که قطعا در زمان سفارش می توانید با تماس با مشاورین مجموعه ما از قیمت و ضخامت و سایز محصولات اطلاعات کسب نمایید.

پس برای راحتی بیشتر و کاهش هزینه‌های خود، همین امروز ملحفه‌های یکبار مصرف ضخیم را تهیه کنید.

رای بدهید

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *