پک ملحفه و روبالشی یکبار مصرف ضخیم دونفره برای اقامتگاه

آنچه در این مقاله می خوانید

پک ملحفه و روبالشی یکبار مصرف مدل M160200 که از پارچه نرم و بدون حساسیت اسپان باند با حجم بالا تولید شده است، از قیمت ارزان 25هزارتومان و کیفیت بالاتری برخوردار می باشد.
برای انتخاب پک ملحفه و روبالشی یکبار مصرف باید حتما به سایز تخت و قطر تشک توجه نمود تا ملحفه خریداری شده کوچکتر یا بزرگ تر از تخت نباشد و به راحتی قابل استفاده توسط شخص مهمان باشد.

مجموعه وفامدیکال، آماده سازی و تولید انواع پک ملحفه‌ و روبالشی یکبار مصرف ضخیم دونفره  با قیمت 25هزارتومان را برای تمامی اقامتگاه ها، سوئیت ها، خوابگاه ها و سایر مراکز خوابگاهی را بر عهده دارد. تنها باید با شماره 09134636068 تماس حاصل کرده و با گرفتن مشاوره، پک ملحفه یکبار مصرف خود را سفارش دهید.

پک ملحفه و روبالشی یکبار مصرف

پک ملحفه و روبالشی یکبار مصرف ضخیم دونفره برای اقامتگاه

امروزه بدلیل افزایش هزینه های شست و شو، نگه داری و اتو کشی ملحفه های چند بار مصرف و همینطور کمبود آب و زیانبر بودن استفاده از مواد شست و شو و ضد عفونی کننده برای سلامتی و محیط زیست، استفاده از ملحفه و روبالشی یکبار مصرف در صنعت هتلداری و خوابگاهی و اقامتگاه ها بسیار پر طرفدار شده است.

پک ملحفه و روبالشی یکبار مصرف که از پارچه نرم و بدون حساسیت اسپان باند با حجم بالا تولید شده است، از قیمت ارزان و کیفیت بالاتری برخوردار می باشد. برای انتخاب پک ملحفه و روبالشی یکبار مصرف باید حتما به سایز تخت و قطر تشک توجه نمود تا ملحفه خریداری شده کوچکتر یا بزرگ تر از تخت نباشد و به راحتی قابل استفاده توسط شخص مهمان باشد.

سایز ملحفه یکبار مصرف دونفره، برای تخت های با سایز 160*200 و قطر تشک 25 سانتیمتر به اندازه 210*250 می باشد که دوسر آن کشدوزی شده است و اگر شخص خریدار توقع رفتن ملحفه به زیر تشک را داشته باشد، به هر طرف از این ملحفه 5 سانتیمتر اضافه می شود و در نهایت سایز ملحفه دونفره اسپان باند به 220*260 افزایش می یابد. مسلم است که هرچه مصرف پارچه بیشتر شود قیمت آن نیز افزایش پیدا میکند.

از یک سو در پک ملحفه و روبالشی یکبار مصرف، همانطور که مشخص است، از دو عدد روبالشی هم استفاده می شود که با توجه به استاندارد بودن سایز بالشت ها، سایز روبالشی ها اغلب  50*70 بوده که این محصول هم متناسب با نیاز مشتری و سایز بالشت قابل تغییر خواهد بود.

پک ملحفه و روبالشی یکبار مصرف

گرماژ های پارچه اسپان باندی که با آن پک ملحفه و روبالشی یکبار مصرف را تولید میکنند، در بازار 20 الی 25 گرم می باشد که بنا به درخواست مشتری هرچه گرماژ بالاتر برود، جنس پک ضخیم تر بوده و البته قیمت آن نیز افزایش پیدا میکند.

همانطور که در بالا گفته شد، گرماژ و ضخامت پارچه اسپانباند در کنار مصرف پارچه و سایز ملحفه های مورد استفاده در قیمت تمام شده این محصول تاثیرگذار است که البته خرید از مراکز عمده فروشی یا تولیدی های سطح کشور در خرید برای مشتریان بسیار مقرون به صرفه تر می باشد.

با توجه به دسته اول بودن مجموعه ما و اقدام به تولید این محصول به صورت عمده، توانایی ارائه قیمت های پایینتر از قیمت بازار را دارد.

با توجه به نوسانات بازار و افزایش ارز در کشور به طور قطع نمی توان قیمت این محصول را بیان نمود ولی در زمان نگارش این متن یعنی اسفند ماه سال 1402، نرخ پک ملحفه و روبالشی یکبار مصرف دونفره که شامل ملحفه با سایز 220*260 و گرماژ 20 و دو عدد روبالشی 50*70 در حدود 17500 الی 35000 تومان تخمین زده می شود.

ملحفه یکبار مصرف هتلی

برای اطلاع دقیق از قیمت محصولات و سفارش پک ملحفه و روبالشی یکبار مصرف متناسب با نیاز و تعداد مشخص با ما در تماس باشید.

امکان ارسال نمونه محصولات برای مراکزی که شناختی از این نوع محصول ندارند یا حتی نسبت به سایز و یا جنس پارچه اطمینان ندارند وجود دارد. تنها کافیست با ما در تماس باشید.

رای بدهید

5/5 - (1 امتیاز)

یک پاسخ

  1. Hi there! This post couldn’t be written much better! Looking at this article reminds me
    of my previous roommate! He continually kept preaching
    about this. I’ll send this post to him. Pretty sure he’s going to have
    a good read. Thank you for sharing!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *