ملحفه کشدار یکبار مصرف 80*220 | سفید 25 گرم

آنچه در این مقاله می خوانید

ملحفه کشدار یکبار مصرف با سایز 80*220 و رنگ سفید با گرماژ 25 برای تمامی مراکز درمانی و سالن های زیبایی و سالن های ماساژ منایب بوده که بر روی تخت فیکس میشو و مانع از لیز خوردن ملحفه از روی تخت می شود.

ملحفه کشدار یکبار مصرف

ملحفه کشدار یکبار مصرف 80*220 | سفید 25 گرم

ملحفه کشدار یکبار مصرف 80*220 | سفید 25 گرم، یک کیسه کشدار کوچک و سبک است که برای استفاده در هتل ها، بیمارستان ها، کمپینگ ها و سایر مکان های توریستی طراحی شده است. این محصول، با استفاده از مواد با کیفیتی تولید می شود و به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود، انتخابی محبوب برای رفاه و آسایش مشتریان است.

بدون نگرانی از نوسانات آب و هوا:

ملحفه کشدار یکبار مصرف 80*220 | سفید 25 گرم دارای ویژگی هایی است که زندگی در سفر را راحت تر می کند. با توجه به ویژگی های ضد آب، این ملحفه از نوسانات آب و هوای بیرون در برابر مشتریان حفاظت می کند و از آنها در برابر باران، برف و سایر شرایط نامطلوب محافظت می کند. همچنین، وزن سبک آن اجازه می دهد تا با راحتی حمل و نقل، مخزن خود را همراه خود ببرید، نیاز به جا به جا کردن آن ندارید.

کیفیت و دوام بالا:

ملحفه کشدار یکبار مصرف 80*220 | سفید 25 گرم از مواد با کیفیتی تولید می شود که مقاومت و دوام بالایی دارند. با اینکه یکبار مصرف است، اما هنگام استفاده با خشکیدن، می توانید بار دیگر آن را استفاده کنید. این ملحفه تحت تاثیر شرایط سخت محیطی مانند باران، آفتاب و حتی سرمای شدید قرار گرفته و مقاومت خود را به خوبی نشان می دهد. با کیفیت بالا و ماندگاری طولانی، این ملحفه ارزش خرید تمامی هزینه های آن را به خود باز می گرداند.

این ملحفه با طراحی منحصر به فرد خود، تضمین کننده خوابی آرام و راحت است. با بهره‌مندی از جنس باکیفیت و تکنولوژی پیشرفته، این محصول به شما امکان می‌دهد که به طور کامل به خواب غرق شده و از لحظه وارد شدن به تخت تا صبح، تجربه خوابی بی‌نظیر داشته باشید.

راحتی و آسایش:

تجربه استفاده از ملحفه کشدار یکبار مصرف 80*220 | سفید 25 گرم با راحتی و آسایش توسعه یافته است. با طراحی در اندازه 80*220 سانتیمتر، این ملحفه مناسب برای تمامی سایزهای بدن است. همچنین با ضخامت 25 گرم، این ملحفه نیاز به هیچ بالشتک و پتوی اضافی ندارد. بنابراین مسافران می توانند به آرامش و آسایش بیشتری در هنگام استراحت رسیده و از خواب بهتری برخوردار شوند.

رنگ سفید این ملحفه، نه تنها احساس تمیزی و صفا را به شما القا می‌کند بلکه به دکوراسیون هر اتاقی که استفاده می‌کنید، زیبایی و شکوه اضافه می‌کند. این ملحفه به شما احساس آرامش و آراستگی می‌دهد.

قیمت ملحفه و روتختی یکبار مصرف یک نفره

خاصیت یکبار مصرف:

با این ملحفه یکبار مصرف، نیازی به غسل و شست‌وشو ندارید. پس از یک شب استفاده، می‌توانید آن را دور بریزید و از ملحفه تازه برای شب بعد استفاده کنید. این ویژگی سبب می‌شود که به راحتی و به صورت بهینه از آن استفاده کنید.

سازگار با انواع تخت:

با ابعاد 80*220 سانتی‌متر، این ملحفه به طور ایده‌آل برای انواع تخت‌ها مناسب است. از تخت‌های تک نفره تا تخت‌های دونفره، ملحفه کشدار به شما امکان می‌دهد تا در هر شرایطی از آن استفاده کنید.

جمع‌آوری و دورریز ساده:

پس از استفاده، ملحفه کشدار را به راحتی جمع‌آوری کنید و دور بریزید. این ویژگی نه تنها زمان شما را صرف غسل و شست‌وشو نمی‌کند بلکه به شما امکان می‌دهد تا به صورت سریع و آسان از آن استفاده کنید.

خرید آنلاین راحت:

ملحفه کشدار یکبار مصرف 80*220 | سفید 25 گرم را می‌توانید به صورت آنلاین از فروشگاه ما سفارش دهید و به سرعت به دست خود بیاورید. با خرید این ملحفه، به راحتی و با لذت به خواب خود بپردازید و صبحانه تازه و با انرژی شروع کنید.

پایان:

ملحفه کشدار یکبار مصرف 80*220 | سفید 25 گرم، یک انتخاب عالی برای مسافران، گردشگران و کاربرانی است که به دنبال راحتی و آسایش در سفر هستند. با ویژگی های ضد آب، کیفیت بالا و دوام بی نظیر، این محصول به شما اطمینان می دهد که در هر زمان و هر مکان، بهترین تجربه استراحت را خواهید داشت. بهترین قیمت و کیفیت برای ملحفه کشدار یکبار مصرف 80*220 | سفید 25 گرم در دستان شماست.خلاصه:

ملحفه یکبار مصرف کشدار 80*220 | سفید 25 گرم، یک محصول با کیفیت و عملکرد بالا است که می تواند تجربه استراحت شما در سفر را بهبود بخشد. با ویژگی های وزن سبک، ضد آب و مقاومت در برابر شرایط نامطلوب، این ملحفه انتخابی عالی برای هتل ها، بیمارستان ها و سایر مکان های توریستی است. با کیفیت بالا و دوام طولانی، این ملحفه تمامی هزینه های آن را به خود باز می گرداند و به شما راحتی و آسایش در سفر را تضمین می کند. با توجه به این همه ویژگی های برتر، ملحفه کشدار یکبار مصرف 80*220 | سفید 25 گرم بهترین انتخاب برای استراحت در سفر شماست.

ملحفه دورکش یکبار مصرف بیمارستانی

رای بدهید

5/5 - (1 امتیاز)

4 پاسخ

  1. با درود فراوان
    حساسیت و وسوسه همه ما در مراجعه به مراکز درمانی و بهداشتی باعث می شود تا انتظار استفاده از لوازم یک بار مصرف را داشته باشیم و این خود برای این مراکز هزینه بر است و چه بهتر از لوازمی استفاده شود که کیفیت لازم را داشته و رضایت ارباب رجوع را در پی داشته باشد

  2. ملحفه کشدار یکبار مصرف 80*220 | سفید 25 گرم از مواد با کیفیتی تولید می شود که مقاومت و دوام بالایی دارند

  3. 🌸با درود برشما جناب آقای وفایی
    توجه به بهداشت ونظافت در فضا و محیط های عمومی دروسائلی که مورد استفاده گیرد .بهترین گزینه انتخاب نوع یک بار مصرف آنان است چراکه از گسترش آلودگی جلوگیری شده هزینه های شستشو ومصرف مجدد راحذف می نماید قطعا محصولات شما با دارابودن بهترین کیفیت گزینه مناسب برای مشتریان می باشد
    موفق وموید باشید
    🌿Kinveg.com🌿

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *