قیمت رول ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی عرض 60 گرماژ 17

آنچه در این مقاله می خوانید

از مشخصات فنی رول ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی می توان به عرض 60 و گرماژ 17 با طول 20 متر اشاره کرد که دارای 11 پرفراژ 180 سانتی متری می باشد که از طرف مشتریان، بسیار پرطرفدار می باشد. قیمت این محصول در بازار از 15.500 تومان تا 30.000 تومان از خرد تا عمده می باشد.

رول ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی عرض 60 گرماژ 17

قیمت و مشخصات فنی رول ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی عرض 60 گرماژ 17

ملحفه‌های یکبار مصرف برای بخش‌های بیمارستانی و مراکز درمانی ابزار مهمی هستند. انواع مختلفی از ملحفه‌ها وجود دارد که هرکدام براساس نیازهای خاص خود طراحی و تولید می‌شوند. در این مقاله، به بررسی قیمت و مشخصات فنی رول ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی با عرض 60 و وزن گرماژ 17 می‌پردازیم.

تجزیه و تحلیل:

قیمت رول ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی بسته به عوامل مختلفی از جمله کیفیت، مواد اولیه، تعداد در بسته، تولید کننده و توزیع کننده متفاوت است. علاوه بر این، نکات دیگری مانند ویژگی‌ها و استانداردها نیز بر قیمت تأثیر می‌گذارند.

ملحفه‌های یکبار مصرف بیمارستانی عرض 60 و وزن گرماژ 17 با توجه به استفاده‌های مختلف از جمله تحت بیمارستان‌های عمومی و خصوصی، مراکز مراقبت و درمان خانگی و حتی سالن های آرایشی و آرایشگاه ها و دیگر مراکز درمانی و زیبایی قابل استفاده هستند. این رول‌ها به عنوان پوشش بر روی پایه بستر بیمار به منظور حفظ راحتی بیمار و سادگی تمیز کردن به کار می‌روند.

رول ملحفه یکبار مصرف پرفراژدار پرفراژ دار

قیمت رول ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی عرض 60 و وزن گرماژ 17 به طور عمده و یا خرده به عوامل مختلف وابسته است. دستیاران تجاری ما توانایی تهیه محصول با کیفیت و قیمت رقابتی را دارند. با تأمین این نوع محصول، ما می‌توانیم نیازهای شما را در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی برطرف کنیم.

***در حال حاضر قیمت عمده رول ملحفه عرض 60 گرماژ 17 با طول 20 متر 17.500 تومان و با طول 40 متر 33.200 تومان می باشد و مشخص است که هرچه طول کار و تعداد سفارش بیشتر شود قیمت برای مصرف کننده به صرفه تر خواهد بود.

نتیجه‌گیری:

رول ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی عرض 60 و وزن گرماژ 17 یک محصول اساسی برای بخش‌های بیمارستانی و مراکز درمانی است. قیمت این محصول بسته به عوامل مختلفی دستخوش تغییر می‌شود. با توجه به نیازهای مختلف و همچنین با استفاده از دستیاران تجاری ما، ما قادریم محصول با کیفیت و با قیمت رقابتی را تأمین کنیم.تولید کننده ما با تجربه و تکنولوژی مدرن توانایی تولید رول ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی با عرض 60 و وزن گرماژ 17 را دارد. ما از مواد اولیه با کیفیت بالا استفاده می کنیم که به طور مستقیم به بهبود کیفیت محصولات ما در ارتباط است.

همچنین، تعداد در بسته، تولید کننده و توزیع کننده موارد دیگری هستند که بر قیمت محصول تأثیر می گذارند. ما تا به حال با بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مختلف همکاری داشته ایم و قادریم به شما رول‌های مورد نیاز را در خرده یا عمده تأمین کنیم.

تضمین کیفیت و قیمت رقابتی محصولات ما از جمله مزیت‌هایی است که ما را از رقبا متمایز می کند. ما به عنوان یک تولید کننده حرفه ای، تحویل سریع و خدمات پس از فروش عالی را نیز ارائه می دهیم.

با انتخاب ما به عنوان تامین کننده مطمئن رول ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی عرض 60 و وزن گرماژ 17، شما می توانید از دانش فنی و تجربه ما بهره مند شوید و بهترین محصولات را با بهترین قیمت دریافت کنید.

رول ملحفه یکبار مصرف رنگی عرض 60 و 80

ما با شما همکاری می کنیم تا نیازهای خاص و مشخصات فنی خود را در نظر بگیریم و محصولی سفارشی برای شما تهیه کنیم. با ما تماس بگیرید و بیشتر در مورد قیمت و مشخصات فنی رول ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی عرض 60 و وزن گرماژ 17 بدانید.

رای بدهید

2/5 - (1 امتیاز)

5 پاسخ

  1. سلام آقای وفایی
    ممنون از اطلاعات مفیدتون
    با مشاوره و راهنمایی درست شما مشتری براحتی خرید میکنه و اسن مزیت مجموعه شما نسبت به دیگرانه
    پر روزی باشید

  2. رول ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی با عرض 60 سانتی‌متر و گرماژ 17 یک محصول پرکاربرد در بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، و مراکز درمانی است. این ملحفه‌ها به دلیل ویژگی‌های بهداشتی و یکبار مصرف بودن، گزینه مناسبی برای استفاده در محیط‌های پزشکی هستند.

  3. hello there and thank you for your information – I have definitely picked up anything new
    from right here. I did however expertise several technical points using this
    site, as I experienced to reload the site a lot of times previous to I
    could get it to load correctly. I had been wondering if your
    web hosting is OK? Not that I’m complaining, but slow loading instances times will very
    frequently affect your placement in google and can damage your quality score if ads and marketing with Adwords.
    Well I’m adding this RSS to my e-mail and can look out for much more of your respective fascinating
    content. Make sure you update this again soon.. Lista escape roomów

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *