خرید و قیمت ملحفه یکبار مصرف هتلی بدون واسطه از تولید کنندگان

آنچه در این مقاله می خوانید

با خرید ملحفه یکبار مصرف هتلی بدون واسطه از تولید کنندگان و عمده فروشان، میتوانید قیمت های به مراتب بهتری نسبت به تک فروشی ها بدست باورید ولی باید به این نکته توجه کنید که حجم خرید ار بنکداران به مراتب بیشتر از مغازه های تک فروشی می باشد.

خرید و قیمت ملحفه یکبار مصرف هتلی بدون واسطه
ملحفه یکبار مصرف هتلی بدون واسطه

خرید و قیمت ملحفه یکبار مصرف هتلی بدون واسطه از تولید کنندگان

در این مقاله به مواد مورد استفاده در ملحفه‌های یکبار مصرف هتلی و قیمت و تعرفه‌ها و همچنین مزایا و معایب استفاده از ملحفه‌های یکبار مصرف و ضرورت تجدیدنظر در مورد روش‌های خرید ملحفه‌های یکبار مصرف به همراه پیشنهاد بهبودهای ممکن در خرید و استفاده از ملحفه‌های یکبار مصرف هتلی پرداخته می شود.

ملحفه یکبار مصرف هتلی بدون واسطه از تولید کنندگان می‌توانند گزینه‌ی عالی برای صاحبان هتل‌ها و مهمانان باشند. این ملحفه‌های یکبار مصرف از موادی مانند پارچه‌ی نرم و با کیفیت تهیه می‌شوند که برای مهمانان هتلی تجربه‌ی راحتی فراهم می‌کنند.

قیمت و تعرفه‌ها بسته به مواد مورد استفاده و کیفیت ملحفه‌ها متغیر است. بازار ملحفه یکبار مصرف هتلی بدون واسطه در حال رشد است و قیمت‌ها همچنین در حال تغییر می‌باشند. برخی تولیدکنندگان می‌توانند قیمت‌هایی را ارائه نمایند که از لحاظ اقتصادی مزیت قابل توجهی دارند.

***قیمت برخی از اقلام مطابق با زیر می باشد:

  • ست سه تیکه و دونفره ملحفه یکبار مصرف 200*220 با دو روبالشی سایز 50*70 – 20 گرم : 17.500 تومان
  • ست سه تیکه و دونفره ملحفه یکبار مصرف 180*225 با دو روبالشی سایز 50*70 – 20 گرم : 16.900 تومان
  • ست سه تیکه و دونفره ملحفه یکبار مصرف 250*220 با دو روبالشی سایز 50*70 – 20 گرم : 17600 تومان
  • ست سه تیکه و دونفره ملحفه یکبار مصرف 250*250 با دو روبالشی سایز 50*70 – 20 گرم : 27600 تومان

بهره‌گیری از ملحفه‌های یکبار مصرف هتلی دارای مزایا و معایبی است. مزیت اصلی استفاده از این نوع ملحفه‌ها، صرفه‌جویی در زمان و هزینه است. مهمانان نیازی به شستشوی ملحفه‌ها و هزینه‌ی نگهداری آن‌ها ندارند. علاوه بر این، ملحفه یکبار مصرف هتلی بدون واسطه معمولاً همراه با بسته‌بندی کاملاً تمیز و بهداشتی تحویل داده می‌شوند.

با این حال، استفاده از ملحفه‌های یکبار مصرف همچنین دارای معایبی است. به عنوان مثال، این نوع ملحفه‌ها در بلندمدت سبب ایجاد زباله‌های بیشتر می‌شوند و می‌توانند به تخریب محیط زیست و تولید انتشار گازهای گلخانه‌ای کمک کنند. همچنین، احتمال تماس با مواد شیمیایی مضر در ملحفه‌های یکبار مصرف همواره وجود دارد.

ست ملحفه یکبار مصرف هتلی و روبالشی

***خرید ملحفه یکبار مصرف هتلی بدون واسطه با ما

بدون وسطه خرید کردن ملحفه‌های یکبار مصرف هتلی می‌تواند روشی سودمند باشد، اما ضرورت تجدیدنظر در روش‌های خرید مورد استفاده نیز وجود دارد. بررسی و مقایسه قیمت و کیفیت ملحفه‌ها از تولید کنندگان مختلف با توجه به استانداردهای بهداشتی و محیط زیست می‌تواند به صاحبان هتل‌ها کمک کند تا تصمیمی بهتر در خصوص خرید ملحفه‌های یکبار مصرف بگیرند.

با هدف بهبود سبک زندگی محیطی، پیشنهاد بهبودهای ممکن برای خرید و استفاده از ملحفه‌های یکبار مصرف هتلی عبارتند از:

  1. استفاده از ملحفه‌های قابل شستشو و قابل استفاده مجدد در جایی که ممکن است مهمانان برای مدت طولانی اقامت داشته باشند.
  2. ارائه‌ی ملحفه‌های یکبار مصرف طبق تقاضا، به جای ارائه‌ی خودکار به همه‌ی مهمانان بدون درخواست از سوی آن‌ها.
  3. ترویج استفاده از ملحفه‌های با کیفیت بالا که می‌توانند بیشترین مدت زمان استفاده را داشته باشند.
  4. اعمال سیاست‌ها و پیشنهادات به منظور به دست آوردن تخفیف‌های خوب از تولید کنندگان ملحفه‌های یکبار مصرف.

در نهایت، تصمیم خرید ملحفه‌های یکبار مصرف همیشه باید با توجه به شرایط محیطی، اقتصادی و ترجیحات هتل‌ها و مهمانان اتخاذ شود. تعامل با تولیدکنندگان ملحفه‌ها و مقایسه قیمت و کیفیت از مواردی است که در این روند بسیار مهم هستند.علاوه بر این، صاحبان هتل‌ها می‌توانند با تمرکز بر خرید ملحفه یکبار مصرف هتلی بدون واسطه از تولیدکنندگان، به توسعه صنعت داخلی کمک کنند. این کار می‌تواند عملاً به جوانان محلی فرصت‌های شغلی ایجاد کند و در جهت توسعه اقتصادی کشور تاثیرگذار باشد.

روتختی یکبار مصرف و ملحفه یکبار مصرف هتلی

همانطور که اشاره شد، محیط زیست نیز می‌تواند به یکی از اولویت‌های صاحبان هتل‌ها در خرید و استفاده از ملحفه‌های یکبار مصرف تبدیل شود. تولید بیشتر زباله‌ها باعث افرازهای بهداشتی و محیطی منفی می‌شود. با خرید ملحفه‌های با کیفیت بالا و استفاده از روش‌های بازیافت، هتل‌ها می‌توانند به حفاظت از محیط زیست کمک کنند و در راستای توسعه پایدار عمل کنند.

با توجه به نکات مذکور، تصمیم به خرید و استفاده از ملحفه یکبار مصرف هتلی بدون وسطه از تولیدکنندگان ممکن است برای صاحبان هتل‌ها بهره‌مندی‌های قابل توجهی به همراه داشته باشد. هرچند، بررسی دقیق قیمت و کیفیت محصولات و ارزیابی جوانب محیطی نیز بسیار مهم است. پس از انجام این تحلیل‌ها، صاحبان هتل‌ها می‌توانند بهترین تصمیم را در مورد خرید ملحفه‌های یکبار مصرف بگیرند و در عین حال به توسعه پایدار و محیط زیست کمک کنند.

***خرید ملحفه یکبار مصرف هتلی بدون واسطه با ما

 

رای بدهید

5/5 - (1 امتیاز)

9 پاسخ

    1. سلام
      خرید ملحفه‌های یکبار مصرف همیشه باید با توجه به شرایط محیطی، اقتصادی و ترجیحات هتل‌ها و مهمانان انجام شود

  1. اين ملحفه ها گزينه ‌ی عالی برای صاحبان هتل‌ها و مهمانان مي باشند. این ملحفه‌های یکبار مصرف از موادی مانند پارچه‌ی نرم و با کیفیت تهیه می‌شوند که برای مهمانان هتلی تجربه‌ی راحتی فراهم می‌کنند.

  2. با سلام
    ملحفه های یکبار مصرف مورد تقاضای افراد زیادی هستند و به علت سبکی و کیفیت بالا در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد

  3. باسلام
    همان طور که از نامشان پیداست، این ملحفه ها احتیاجی به شست و شوی مجدد نداشته و تنها لازم است بعد از استفاده، آن ها را درون سطل آشغال بیندازید. از آن جایی که جنس این ملحفه ها از پنبه نیست، در نتیجه با یک بار استفاده، دیگر کیفیت سابق را نداشته و بهتر است آن ها را تعویض کنید.

  4. سلام
    ملافه های یکبار مصرف دربسیاری از مکان های ویژه درمانی وببمارستانها وکلینک ها وحتی گاهی در هتل ها مورد استفاده قرار میگیرد

  5. ملحفه یکبار مصرف هتلی به ملحفه‌هایی گفته می‌شود که برای استفاده در هتل‌ها و اقامتگاه‌ها طراحی شده‌اند و پس از استفاده دور انداخته می‌شوند. این ملحفه‌ها به عنوان یک راه حل بهداشتی و مقرون به صرفه در مدیریت هتل‌ها و اقامتگاه‌ها شناخته می‌شوند. استفاده از ملحفه‌های یکبار مصرف به بهبود سطح بهداشت، نظافت و راحتی مهمانان کمک می‌کند.

  6. سلام
    خرید ملحفه یکبار مصرف بصورت مستقیم از تولید کننده و عمده فروشان قطعا با قیمت رقابتی و خوبی خواهد بود
    ممنون از شما هم بابت قیمت بسیار خوبتون و هم بابت کیفیت بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *