ملحفه کشدار 120*220 سفید و رنگی، مشخصات، قیمت و خرید

آنچه در این مقاله می خوانید

ملحفه کشدار 120*220 ار نوع یکبار مصرف که سفید و رنگی است، با مشخصات زیر توسط مراکز درمانی و بیمارستان ها با قیمت های ارزان و عمده خرید می شود.

ملحفه کشدار 120*220 سفید و رنگی، مشخصات، قیمت و خرید یکبار مصرف

ملحفه کشدار 120*220 سفید و رنگی، مشخصات، قیمت و خرید

ملحفه یکبار مصرف کشدار یکی از وسایل بسیار کاربردی در بیمارستان ها و هتل‌ها است که به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. یکی از انواع ملحفه‌ یکبار مصرف کشدار، ملحفه کشدار 120*220 سفید و رنگی است که برای استفاده در تمامی فصول سال مناسب است.

مشخصات ملحفه کشدار 120*220 سفید و رنگی:

– ابعاد: ملحفه کشدار 120*220 سانتیمتر است. این ابعاد به‌طور کلی مناسب برای اکثر تخت‌ها و رختخواب‌هاست.

– جنس: این ملحفه با استفاده از الیاف با کیفیت تولید می‌شود. جنس ملحفه می‌تواند از پنبه طبیعی باشد که بسیار نرم و مرطوب‌ساز است یا از مواد مصنوعی مانند میکروفیبر که سبک و مقاوم است.

– طرح و رنگ: ملحفه کشدار 120*220 سفید و رنگی می‌تواند در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی عرضه شود. بسته به سلیقه شما، می‌توانید از ملحفه با رنگ آبی، صورتی، سبز یا حتی طرح‌های چند رنگ استفاده کنید.

قیمت ملحفه کشدار 120*220 سفید و رنگی:

قیمت ملحفه یکبار کشدار 120*220 سفید و رنگی بستگی به مواردی مثل جنس، نوع الیاف و برند مورد نظرتان دارد. در بازار مختلف، قیمت‌ها متفاوت است اما می‌توانید به صورت میانگین بازار، با قیمتی حدوداً بین 50,000 تومان تا 150,000 تومان یک ملحفه کشدار 120*220 سفید و رنگی تهیه کنید.

لیست قیمت ملحفه یکبار مصرف کشدار

مراقبت و تمیزکاری از ملحفه یکبار مصرف کشدار 120*220 سفید و رنگی:

برای حفظ زیبایی و کیفیت ملحفه کشدار، بهتر است راهکارهایی را برای تمیزکاری صحیح و استفاده درست از آن رعایت کنید. شستن ملحفه به صورت دستی یا با استفاده از ماشین لباسشویی با حداقل میزان مواد شوینده و آب گرم مناسب است. همچنین، از اتو کردن با دمای پایین و بدون استفاده از بخار استفاده کنید تا ملحفه آسیب نبیند. همچنین، در صورت لزوم می‌توانید از ملحفه گذاری یا استفاده از روتختی استفاده کنید تا عمر ملحفه کشدار 120*220 سفید و رنگی را افزایش دهید.

***در صورت که ملحفه یکبار مصرف کشدار اصلا نیاز به شست وشو و اتوکشی نداشته و بعد از استفاده درو انداخته می شود و در هزینه های آب و انرژی و مواد شوینده صرفه جویی می کند.

طرق خرید ملحفه یکبار مصرف کشدار 120*220 سفید و رنگی:

می‌توانید ملحفه کشدار 120*220 سفید و رنگی را از فروشگاه‌های محلی تجهیزات پزشکی، داروخانه ها، فروشگاه‌های آنلاین و یا حتی از تولید کنندگان ملحفه یکبار مصرف خریداری کنید. قبل از خرید، بهتر است به بازار رسمی یا مراجعه به سایت‌های اینترنتی معتبر بروید تا از کیفیت و قیمت مناسب مطمئن شوید.

در نهایت، امروزه ملحفه یکبار مصرف کشدار 120*220 سفید و رنگی از لوازم ضروری هتل و بیمارستان به حساب می‌آید. در هنگام خرید، بهتر است به مشخصات، قیمت و برند محصول توجه داشته باشید تا بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید و بتوانید لذت خوابی را با این ملحفه های کشدار سفید و رنگی مطلوبتان تجربه کنید.در سفارش ملحفه 120*220 سفید و رنگی، بهتر است توجه داشته باشید که:

– قبل از خرید، ابتدا بررسی کنید که متناسب با اندازه تخت خواب شما است و آیا به درستی جا می‌شود یا نه.

– قبل از خرید، با دقت مشخصات محصول را بررسی کنید. بررسی کنید که آیا مورد نظر شما جنس و طرحی است که می‌خواهید و بسته به استفاده شما، کدام جنس (پنبه طبیعی یا مواد مصنوعی) بهتر است.

– قبل از خرید، مقایسه قیمت‌ها را بررسی کنید. در صورت امکان، به محصولات مشابه دیگر نیز نگاه کنید تا از قیمت مناسب مطمئن شوید.

– قبل از خرید، از نظرات کاربران قبلی خریداری کننده مشابه استفاده کنید. نظرات سایر مصرف کنندگان می‌توانند به شما کمک کنند تا در مورد کیفیت و کارایی محصول اطلاعات بیشتری کسب کنید.

– توجه داشته باشید که هنگام خرید، بررسی کنید که دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مطمئن است.

ملحفه یکبار مصرف کشدار

برای خرید ملحفه های کشدار 120*220 سفید و رنگی، می‌توانید به دستیارهای خرید آنلاین معتبر مراجعه کنید و با مقایسه قیمت‌ها و بررسی کاربران پیشین، بهترین انتخاب را برای خود انجام دهید. همچنین، می‌توانید به فروشگاه‌های لوازم خواب محلی مراجعه کنید و مشاوران فروش را در خرید راهنمایی کنید.

با رعایت این نکات و توجه به مشخصات، قیمت و روش خرید ملحفه کشدار 120*220 سفید و رنگی، می‌توانید خرید موفقی را تجربه کنید و به زیبایی و راحتی مناسبی در خواب خود دست پیدا کنید.

رای بدهید

5/5 - (1 امتیاز)

یک پاسخ

  1. hello there and thank you for your info – I have certainly picked up anything new
    from right here. I did however expertise a few technical points using this website, as I experienced to reload the website a lot
    of times previous to I could get it to load correctly. I had been wondering if
    your web hosting is OK? Not that I am complaining, but slow loading instances times will sometimes affect your placement in google and can damage your
    quality score if advertising and marketing with Adwords.
    Anyway I’m adding this RSS to my e-mail and can look out for much more of
    your respective intriguing content. Ensure that you update this again soon..
    Lista escape roomów

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *