همه محصولات ملحفه بیمارستانی (Hospital bed sheet) + قیمت خرید

آنچه در این مقاله می خوانید

در این مقاله سعی شده است همه محصولات ملحفه بیمارستانی (Hospital bed sheet) مورد بررسی قرار بگیرد و بهترین قیمت خرید ملحفه بیمارستانی معرفی گردد.

ملحفه بیمارستانی

ملحفه بیمارستانی

ملحفه بیمارستانی نوعی پارچه است که نه تنها در بیمارستان ها از آن استفاده می شود بلکه در تمامی مراکز که بهره برداری از تخت های آنجا توسط تعداد زیادی مراجعه کننده انجام می پذیرد نیز استفاده می شود.

یکی از اقداماتی که ملحفه بیمارستانی انجام می دهد، حفظ و نگه داری تخت، تشک و بالشت از آلودگی، خون و مایعات در طول شبانه روز می باشد.
همچنین از انتقال بیماری و میکرو ارگانیزم های موجود در اتاق از شخصی به شخص دیگر نیز جلوگیری کرده و باعث قطع زنجیره بیماری های واگیر دار نیز می شود.

ملحفه بیمارستانی توسط تولید کنندگان داخلی از پارچه های با کیفیت و درجه یک تولید شده و به روش های مختلفی به بازار عرضه می شود.

انواع ملحفه بیمارستانی

انواع ملحفه بیمارستانی

ملحفه های بیمارستانی در دو نوع چند بار مصرف و یکبار مصرف در بازار موجود بوده و همانطور که قبلا کقته شده است تولید کنندگان هر دو نوع محصول از پارچه های مرغوب استفاده می نمایند.

در این مقاله قصد داریم تنها به نوع یکبار مصرف ملحفه بیمارستانی اشاره نماییم و با انواع، طرح ها، رنگ ها و مدل های یکبار مصرف آن آشنا شویم.

ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی، از پارچه اسپان باند ساخته می شود که به منسوج نبافته یا ضد آب نیز مشهور می باشد.
این محصول بصورت رولی و کشدار در بازار موجود بوده که خریداران میتوانند متناسب با خواست و نیاز خود یکی از این نوع ملحفه یکبار مصرف را خریداری نمایند.

ملحفه بیمارستانی

مشخصات ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی

طبق اظهارات گفته شده در بالا، ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی بصورت رول و کشدار ( دوسر کش) تولید می شود که پارچه استفاده شده در ساخت آن ها می تواند در رنگ، گرماژ و سایز های مختلفی باشد.

ضخامت استفاده شده در تولید پارچه ملحفه یکبار مصرف بنا بر نوع مصرف آن متفاوت می باشد، هرچه ضخامت کار بیشتر باشد، کیفیت و مقاوت محصول نسبت به پارگی بالاتر می رود که این امر طبیعتا بر قیمت تمام شده سفارش اثرگذار خواهد بود.

ملحفه رولی یکبار مصرف در عرض های 60 و 80 سانتی متر در دسترس بوده و با طول های 20 الی 100 متر قابل استفاده است.

قیمت ملحفه بیمارستانی

عوامل فراوانی بر روی قیمت گذاری ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی تاثیرگذار است که برای نمونه به تعدادی از آن ها در زیر اشاره می گردد:

  1. حجم خرید (هر چه حجم خرید بیشتر باشد، قیمت تمام شده و هزینه حمل و نقل کاهش می یابد.)
  2. جنس پارچه مورد استفاده
  3. گرماژ پارچه
  4. برای ملحفه های کشدار: سایز ملحفه و به تبع آن مقدار پارچه استفاده شده
  5. برای ملحفه های رولی: عرض و طول رول
  6. مرکز خرید (مراکز عمده فروشی یا خرده فروشی)

شما می توانید با حذف دست واسطه گران و دلال ها با خرید مستقیم از تولید کنندگان، این محصول را با قیمتی خیلی پایین تر از بازار تهیه نمایید که این امر تنها با خرید عمده امکان پذیر می باشد، زیرا بسیاری از مراکز تولیدی، فروش با حجم کم را در دستور کار خود قرار نداده اند.

لیست قیمت ملحفه یکبار مصرف رولی عرض60 و 80

خرید اینترنتی ملحفه بیمارستانی

یکی از راه های ارزان و سریعی که تولید کنندگان و مراکز پخش ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی اقدام به عرضه محصولات خود به مشتریان و خریداران نموده اند، ایجاد شاپ های آنلاین و وب سایت های معتبر می باشد.
این روش کم هزینه، نه تنها باعث کاهش قیمت تمام شده محصول هنگام ارسال می شود؛ بلکه خریداران نیز با سرعت بیشتری نسبت به خرید سنتی می توانند محصولات مورد نظر خود را انتخاب و ثبت سفارش نمایند.

شما می توانید از طریق وب سایت رسمی شرکت وفامدیکال و ارتباط با مشاورین این مجموعه محصولات مورد نظر خود را انتخاب و با خیال راحت سفارش دهید.

 

رای بدهید

5/5 - (1 امتیاز)

3 پاسخ

  1. این روش کم هزینه، نه تنها باعث کاهش قیمت تمام شده محصول هنگام ارسال می شود؛ بلکه خریداران نیز با سرعت بیشتری نسبت به خرید سنتی می توانند محصولات مورد نظر خود را انتخاب و ثبت سفارش نمایند.

    شما می توانید از طریق وب سایت رسمی شرکت وفامدیکال و ارتباط با مشاورین این مجموعه محصولات مورد نظر خود را انتخاب و با خیال راحت سفارش دهید.

  2. فوق العاده هستید😍 هم خیلی خوب راهنمایی میکنید
    من بین چندتا ملحفه با گرماژهای مختلف
    که البته با راهنمایی های جناب وفایی فهمیدم گرماژ هستن
    تونستم برای سالن زیباییم بهترین انتخاب رو داشته باشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *