خرید ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی با قیمت استثنایی

آنچه در این مقاله می خوانید

خرید ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی با قیمت استثنایی توسط مراکز پر رفت و آمد و شلوغ همچون بیمارستان ها و مراکز درمانی و همینطور کلینیک های زیبایی بصورت اینترنتی انجام می پذرید.

ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی

ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی

ملحفه هایی که در بیمارستان ها و مراکز درمانی به جهت محافظت از بیمار یا هر شخص استفاده کننده ای از آلودگی استفاده می شود و مانع از  انتقال ویروس از شخصی به شخص دیگر میگردد را ملحفه بیمارستانی گویند که یکی از انواع آن ملحفه یکبار مصرف می باشد.

ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی توسط کادر درمان یا شخص بیمار مورد استفاده قرار میگیرد که مانع از کثیف شده تخت و تشک روی آن می شود و پس از هر بار استفاده جمع آوری شده و در سطل زباله بازیافتی قرار می گیرد.

مشخصات ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی

ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی نیاز به شست و شو و اتوکشی نداشته و برای هر شخص بصورت مجزا مورد استفاده قرار می گیرد.

این ملحفه پس از هر بار استفاده کارایی خود را از دست داده و می بایست دور انداخته شود و برای استفاده مجدد از یک ملحفه جدید و تازه برای هر شخص استفاده کرد.

ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی به دو صورت رولی پرفراژ دار و کشدار ساده موجود بوده و متناسب با مکان و نیاز هر شخص از یکی از این ملحفه ها استفاده می شوذ.

از آنجا که این محصول نیاز به شست و شو و اتوکشی نداشته پس در هزینه های آب و برق و مواد شوینده نیز صرفه جویی می گردد.

ملحفه بیمارستانی

خرید ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی

خرید ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی توسط مراکز درمانی و بیمارستان ها بصورت عمده و با تعداد بالا انجام می پذرید که این کار نه تنها هزینه های تولید کننده را کاهش می دهد بلکه خریدار نیز می تواند این محصول را با قیمت کمتر از بازار تهیه نماید.

هزینه های ارسال محصولات نیز با توجه به حجم و تعدادخریداری شده نیز متفاوت می باشد که هرچه این هزینه بر روی تعداد بیشتری سر شکن گردد مقرون به صرفه تر خواهد شد.

شما می توانید با ارتباط گیری با مشاورین مجموعه ما، نه تنها محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنید بلکه دست دلال ها را نیز کوتاه کرده و محصولی با قیمت دلخواه و بودجه خود خریداری کنید.

 

رای بدهید

5/5 - (1 امتیاز)

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *