خرید ملحفه یکبار مصرف رولی + بهترین قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید

عرضه و تهیه ملحفه یکبار مصرف رولی در فروشگاه های عمده فروشی و بازار های بزرگ شهر های مختلف کشور با بهترین قیمت انجام می شود.

ملحفه یکبار مصرف رولی

ملحفه یکبار مصرف رولی چیست؟

همینطور که از نام ملحفه یکبار مصرف پیداست از جنس الیاف های یکبار مصرف ولی کیفیت های متفاوت تهیه و مورد استفاده قرار میگیرد.

ملحفه یکبار مصرف که از جنس الیاف اسپان باند نبافته تولید گردیده است، بخاطر قیمت پایین و کیفیت بالاتر نسبت به هزینه آن، از محبوبیت خیلی بالایی برخوردار شده است.

یکی از نوع های ملحفه یکبار مصرف که به ملحفه یکبار مصرف رولی معروف شده است در تمام مراکز درمانی و بیمارستان ها و حتی مراکز اسپا و ماساژ نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

رول بودن ملحفه یکبار مصرف، استفاده و حمل و نقل و بهره برداری از این نوع از محصول را بهبود می بخشد.

انواع ملحفه یکبار مصرف رولی

مشخصات ملحفه یکبار مصرف رولی

از مشخصات ممتاز ملحفه یکبار مصرف رولی که از جنس اسپان باند تولید گردیده و در مرکزهای متفاوت بصورت کلی مورد مصرف قرار می گیرد، ویژگی ضد آب بودن آن می باشد که مانع از برگشت خون و مایعات به سمت تخت و تشک فرد استفاده کننده می باشد.

همچنین خط پرفراژ های تمیز و دقیق موجود بر روی هر رول به استفاده بهتر تر و دقیق تر از هر شیت ملحفه بر روی رول کمک کرده و باعث میشد هر فرد به تنهایی از این محصول استفاده کند.

ملحفه یکبار مصرف رولی علاوه بر عرض های مختلف که به سفارش مشتری قابل تغییر می باشد، با طول های متنوعی نیز متناسب با محل استفاده تولید می گردد.

خرید ملحفه یکبار مصرف رولی با بهترین قیمت

به گونه ای که میدانید مکان های مختلفی به تولید و پخش محصولات یکبار مصرف بیمارستانی فعالیت دارند و ملحفه های یکبار مصرف رولی را میتوانید از آنجا تهیه بفرمایید.

ولی از آنحایی که تهیه و تامین هر محصولی دیگری همچون ملحفه یکبار مصرف رولی بصورت کلی و با تعداد بالا و عمده برای مصرف کنندگان مقرون به صرفه تر می باشد، نصیحت ما به شما خرید این محصول از تولیدکنندگان بصورت مستقیم است.

یک از عواملی که به کم شدن قیمت کالای خرید شده کمک می کند، تهیه آن بدون واسطه و با حذف دلال های رابط بین تولیدکننده و مشتریان خرد و عمده می باشد که شرکت ما می تواند در این امر نیاز های شما را پاسخگو باشد.

رای بدهید

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *